اهواز؛

برگزاری دوره کارورزی راهنمایی و مشاوره صنفی حوزویان

دوره کارورزی راهنمایی و مشاوره صنفی حوزویان در ۲۰ جلسه ویژه معاونین تهذیب و جمعی از اساتید مدارس علمیه استان خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دوره کارورزی راهنمایی و مشاوره صنفی حوزویان، از سوی مدیریت حوزه علمیه خوزستان، با هدف تربیت استاد برای طرح میثاق طلبگی ویژه داوطلبین جدیدالورود به مدارس علمیه و همچنین ارائه مشاوره به طلاب در زمینه‌های گوناگون برگزار می‌شود.

در این دوره، قرار است مطالبی که مربوط به صنف و گروه طلاب و روحانیون همچون «معنا و ماهیت طلبگی»، «بندگی و سلوک عبادی»، «اخلاق فردی و اجتماعی»، «جلوه‌های رفتاری»، «بایسته‌های حجره نشینی»، «تبلیغ و فعالیت‌های فرهنگی»، می‌باشد، مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین «طلبه و انقلاب اسلامی»، «طلبه و اندیشه امام و رهبری»، «طلبه و جامعه ولائی»، «هوشمندی و بصیرت اجتماعی، درک شرایط روز، آگاهی از اطلاعات و توان تحلیل»، «ارتباط طلبه با پدر، مادر و فامیل»، «ازدواج» و «تربیت فرزند»، از دیگر موضوعاتی هستند که در دوره کارورزی راهنمایی و مشاوره صنفی حوزویان مطرح می‌شوند.

مدت‌زمان برگزاری این دوره به مدت 20 جلسه در سه پنج‌شنبه است که استاد آن نیز حجت‌الاسلام‌والمسلمین عالم زاده نوری می‌باشد.

لازم به ذکر است، دوره کارورزی راهنمایی و مشاوره صنفی حوزویان صرفاً ویژه معاونین تهذیب و جمعی از اساتید مدارس علمیه استان خوزستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و

برچسب ها: خوزستان ، مشاور ، صنفی ، حوزه ، تهذیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.