اهواز؛

برگزاری مسابقات استانی تیراندازی آزاد در خوزستان

اولین مسابقه رسمی تیراندازی خوزستان در سال جاری است، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس هیئت تیراندازی خوزستان اظهار کرد: این اولین مسابقه رسمی تیراندازی خوزستان در سال جاری است و حدود ۶۰ تیرانداز از 5 شهرستان شرکت کرده اند.

سید سالار محمدنیا افزود: یکی از اهداف این مسابقات محک زدن ورزشکاران است و یکی دیگر هم شناسایی تیراندازان نخبه و خوب استان برای شرکت در مسابقات کشوری است.

رئیس هیئت تیراندازی خوزستان تصریح کرد: تیراندازان نخبه و خوب این مسابقات را به قهرمانی کشور و لیگ های دسته یک و برتر کشوری معرفی کرده و در صورت علاقمندی آنها را به عضویت تیم های استانی در می آوریم.

محمدنیا بیان کرد: در بخش مردان رشته تفنگ بادی به رضا نصرتی، محسن مرتضوی و محمدرضا حبیب خدایی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در رشته تپانچه بادی مردان نیز وحید گلخندان مقام اول، سید فرهاد فخرایی مقام دوم و رضا کریمیان مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیئت تیراندازی خوزستان یادآور شد: در بخش بانوان رشته تفنگ بادی نیز فروغ هدایت، اعظم عیسوند و زهرا جمشیدی به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

محمدنیا اضافه کرد: در رشته تپانچه‌بادی بانوان نیز پروانه کرملا مقام اول، مریم طهرانی مقام دوم و مریم هرمزی مقام سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.