کرمانشاه؛

پایان جشنواره اسب اصیل عرب و کرد طاق بستان در کرمانشاه

جشنواره زیبایی اسب اصیل عرب و کرد طاق بستان ، یادواره آزادسازی خرمشهر ، امروز در کرمانشاه به پایان رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئیس هیات سوارکاری استان کرمانشاه و مسئول برگزاری جشنواره گفت : این جشنواره شامل دومین دوره زیبایی اسب اصیل نژاد عرب و نخستین دوره زیبایی اسب اصیل نژاد کرد ، در رده اسبهای یک تا 7 ساله و به بالا بود.

ستار الماسی گفت : طی 3 روز اول جشنواره که ویژه اسب نژاد عرب ، با عنوان جام مارنای الجاستیس بود ، 100 راس نریان و 100 راس مادیان از سراسر کشور شرکت داشتند که در دو بخش اسبهای عرب خالص ایرانی و اسبهای رده C ، ای کا هو ( سازمان جهانی اسب عرب ) با هم رقابت کردند که در پایان هر روز جشنواره ، اسبهای اول تا سوم مشخص ، و جوایز در نظر گرفته شده به آنها اهداء شد.

وی درباره نخستین دوره جشنواره زیبایی اسب اصیل کرد تحت عنوان جام دورات جهان هم گفت : رقابتهای این نژاد از دیروز با شرکت 60 راس نریان و 60 راس مادیان آغاز شده و تا غروب امروز ادامه داشت.


پایان جشنواره اسب اصیل عرب و کرد طاق بستان در کرمانشاه

الماسی گفت : کار داوری 3 روز رقابت زیبایی اسبهای اصیل عرب را ، 5 داور خارجی در رده A ای کا هو از کشورهای لهستان – آلمان – و ایتالیا ، و 2 روز رقابت زیبایی اسبهای اصیل نژاد کرد را هم ، 6 داور معتمد ایرانی از استانهای اصفهان ، کردستان ، تهران ، و کرمانشاه برعهده داشتند.

دومین جشنواره زیبایی اسب اصیل عرب و نخستین جشنواره زیبایی اسب اصیل کرد از  چهارشنبه 29 اردیبهشت تا امروز یکشنبه 2 خرداد در ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای 15 خرداد شهر کرمانشاه برگزار شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.