فتح خرمشهر نشان داد اراده ی ملت فراتر از پیش بینی ها و تدارک دشمن است

استاندار خراسان رضوی گفت: فتح خرمشهر نشان داد اراده ی ملت فراتر از پیش بینی ها و تدارک دشمن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان همزمان با سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهردر در پیامی رادیوئی ضمن تبریک عید میلاد حضرت مهدی (عج) و این مناسبت بزرگ، افزود: سالروز آزاد سازی خرمشهر، روز ایثار، فداکاری و پیروزی است.
وی گفت: این فتح بزرگ، به مدد همراهی ارتشیان، سپاهیان، بسیجیان و عموم مردم همیشه در صحنه به دست آمد و نشان داد که اراده ی ملت فراتر از پیش بینی ها و تدارک دشمن است.
استاندار خراسان رضوی همچنین در ادامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر از کتاب ستاره های دنباله دار که به همت حمید رضا صدوقی گردآوری شده رونمایی کرد.
رشیدیان گفت: اجر جمع آوری خاطرات، آثار واقدامات بزرگی که شهدا در زمان و مکان خودشان به بهترین شکل ممکن انجام دادند؛ کمتر از مجاهدت در راه خدا نیست.
وی ادامه داد: اگر چه کار اصلی را شهدا، این مجاهدان شب و شیران روز انجام دادند؛ ولی این کتاب ها ذخیره ی ارزشمند و معدن جوشانی است که آیندگان از آن درس فداکاری، ایثار، آزادگی و شجاعت را می آموزند.
در جلد یک کتاب ستاره های دنباله دار نگاهی کوتاه به زندگی و خاطرات سردار شهید علی صیاد شیرازی شده است و همچنین رد پایی از نقش نیروهای خراسان در دوران جنگ و اظهارات استانداران این استان در روز سوم خرداد است.
انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار