بدترین مکان اجاره‌ای جهان در نیوزیلند+ تصاویر

آپارتمانی در نیوزیلند در لیست بدترین اتاق‌های اجاره‌ای جهان قرار گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیوزیلند هرالد، آپارتمانی در نیوزیلند در لیست بدترین اتاق‌های اجاره‌ای جهان قرار گرفت.  صاحب این مبل در آگهی منتشر شده این هشدار را داده است: «لطفا آگهی را با دقت بخوانید. من قصد دارم مبل راحتی اتاق پذیرایی ام را اجاره دهم.» او در ادامه گفته است این مکان تنها برای یک نفر قابل اجاره است.

بدترین مکان اجاره‌ای جهان در نیوزیلند+ تصاویر

تصویر منتشر شده در این آگهی، یک مبل راحتی سه نفره قرمز را با 5 کوسن قهوه ای و یک ملحفه سفید نشان میدهد. این آگهی در سایت ورست روم منتشر شده که بدترین آپارتمان ها، اتاق ها و حتی نیمکت های اجاره ای را در بزرگترین شهرهای جهان به نمایش میگذارد. این آگهی که سال گذشته منتشر شده است تاکنون بدترین مورد اجاره ای بوده است.

در این فهرست، آپارتمانی در سیدنی نیز به چشم میخورد. در این آپارتمان توالت بدون هیچ دری در داخل آشپزخانه واقع شده است. صاحبان این آپارتمان که در حومه شرقی سیدنی واقع است، این مکان را 350 دلار استرالیا به ازای هر هفته اجاره می دهند.

بدترین مکان اجاره‌ای جهان در نیوزیلند

در لندن نیز، یک کمد دیواری با چند متر ارتفاع از زمین اجاره داده میشود. در توضیحات این آگهی آمده است: «این مکان مناسب افرادی است که از بودن در مکان های تنگ و محصور ترسی نداشته باشند.» اجاره این مکان در لندن هفته ای 649 دلار است!

بدترین مکان اجاره‌ای جهان در نیوزیلند+ تصاویر

زیرزمینی در بروکلین نیز هفته ای 290 دلار استرالیا اجاره داده میشود. تنها نکته مثبت در خصوص این مکان این است که هیچ وقت مشکل سرما وجود ندارد؛ زیرا تخت تاشو درست بالای دیگ بخار و کوره  قرار گرفته است! در توضیحات این مکان آمده است: «یک فرصت استثنایی در زیرزمینی منحصر به فرد.»

بدترین مکان اجاره‌ای جهان در نیوزیلند+ تصاویر

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
جالبه که نقشه فرشهای کف زیرزمین شبیه فرشهای ایرانی است.
آخرین اخبار