شیراز؛

كشف بیش از 400 كیلوگرم موادمخدر

فرمانده نیروی انتظامی فارس از كشف 415كیلوگرم موادمخدر در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس از فعالیت شبکه گسترده ای که در امر تهیه موادمخدر از استان های جنوبی و انتقال به استان های مرکزی کشور فعالیت داشتند مطلع شدند.
وی ادامه داد: پس از چندماه کار اطلاعاتی مستمر، اعضای باند و خودرو های مورد استفاده آنان شناسایی شده و مشخص شد یکی از اعضای باند به نام "م – پ" ۳۲ ساله به یکی از استان های جنوبی عزیمت و مقادیری موادمخدر را از قاچاقچیان تحویل و قصد دارد با یک دستگاه کامیون تریلی مواد را به استان فارس و سپس به دیگر نقاط کشور انتقال دهد.
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس اظهار کرد: پس از استقرار ماموران در مسیر تردد این محموله موادمخدر، کامیون حامل مواد شناسایی و پس از زیر نظر قرار دادن خودرو، هنگامی كه تریلر با یك دستگاه خودرو پژو پارس تصادف كرد،‌ در بازرسی از آن 350 كیلوگرم تریاك از داخل محفظه تانکر ویژه قیر که به صورت بسیار ماهرانه ای جاسازی و تعبیه شده بود كشف و فرد قاچاقچی نیز دستگیر شد.
سردار گودرزی افزود: در  داراب نیز ماموران انتظامی این شهرستان در ایستگاه بازرسی قلاتوبه، در بازرسی از یک دستگاه خودرو سمند 46 كیلوكرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود کشف و دو قاچاقچی را در این رابطه دستگیر كردند.
وی گفت: ماموران انتظامی شهرستان رستم نیز یك دستگاه كامیون حامل موادمخدر را شناسایی، متوقف و ضمن دستگیری سه قاچاقچی در این رابطه 19 کیلوگرم حشیش از آنها كشف كردند.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.