مهاجرشجاعی:یک میلیارد پول به کجا رفت!

دبیر سابق فدراسیون دوومیدانی گفت:رئیس فدراسیون در بیشتر جاها صحبت از تزریق پول میلیاردی به این ورزش کرده است پس چرا مدرکی برای این موضوع انتشار نمی کنند.

مهاجرشجاعی خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: دوومیدانی ایران پیش از شروع المپیک و در روزهای حساس خود دچار اتفاقات عجیبی شده است و در این بین مجید کیهانی، رئیس این فدراسیون نقش اصلی را بازی می‌‌کند و تمام حواشی حول و حوش وی می‌چرخد؛ از اعتراض‌های تمام دوومیدانی گرفته تا استعفای دبیر فدراسیون و نیامدن اسبقیان به نائب رئیسی فدراسیون دوومیدانی.

وی ادامه داد:کیهانی، در حالی در مطبوعات صحبت از امکانات خوب برای دوومیدانی کاران می کند که ورزشکاران این رشته مادر مشکل خاصی ندارند، ولی تمام ورزشکاران در مصاحبه‌های خود از وضعیت موجود ابراز ناراحتی می‌کنند و حتی بیشتر ورزشکاران تهرانی و شهرستانی از شرایط موجود راضی نیستند حتی برخی از آنها اعلام کرده اند با این وضعیت دیگر انگیزه ای برای ادامه مسابقات ندارند.

دبیرپیشین فدراسیون دوومیدانی می گوید:دیروز سیروس خواجوی که یکی ازافراد نزدیک به کیهانی محسوب می شود دررسانه ها اعلام کرده است که رئیس فدراسیون از زمان بدو ورود به این رشته مادر یک میلیارد تومان درآمد زایی داشته است با چه استدلالی این حرف ها را مطرح کرده است اگر می خواهند حرف هایشان را مردم باور کنند سند رو کنند تا همه مطلع شوند در غیر اینصورت این حرکت نشر اکاذیب محسوب می شود.

وی بیان کرد: پس چرا حقوق بیشتر مربیان ورزشکاران ، شهرستانی قطع شده و یا که حقوق معوقه کارمندان این فدراسیون پرداخت نشده است.و امکانات خاصی دراختیار شهرستانی ها قرار نمی دهد.

قهرمان آسیا افزود:شخص کیهانی از زمان ورود خود به فدراسیون تمام ارکان این فدراسیون را به کلی تغییر داده است و به حرف هیچ کدام از اعضا این فدراسیون توجه خاصی نمی کند یک تنه دارد کارها را پیش می برد.

مهاجرشجاعی در پایان اضافه کرد: با این روند شک نداشته باشید تا زمانی که این شخص عهده دار این سمت باشد فدراسیون دوومیدانی روزهای خوب به خود نخواهد دید و رو به افول خواهد رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار