روستایی فر: اظهارات کیهانی علیه من عوام فریبی است/ کارمندان فدرسیون باید روزی 2 ساعت کار کنند!

دبیر مستعفی فدراسیون دو و میدانی به اظهارات رئیس این فدراسیون علیه خود واکنش نشان داد.

روستایی فر: اظهارات کیهانی علیه من عوام فریبی است/ کارمندان فدرسیون باید روزی 2 ساعت کار کنند!فرامرز روستایی فر دبیر مستعفی فدراسیون دو ومیدانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اظهارات مجید کیهانی مبنی بر این که وی حضوری پاره وقت در فدراسیون دو و میدانی دارد، گفت: اظهاراتی که رئیس فدراسیون  در رسانه ها علیه من راه انداخته عوام فریبی است. کیهانی برای برداشتن مسئولیت از روی دوش خود، مجبور است،چنین صحبت هایی را مطرح کند

وی افزود: من همه روزه تا ساعت شش بعد از ظهر در فدراسیون حضور فعالی داشتم. آیا در غیبت 2 ساعته من کل کارهای فدراسیون روی زمین می ماند.

دبیر مستعفی فدراسیون دو و میدانی  در پایان اضافه کرد: با توجه به عقاید کیهانی کلیه اعضا و کارکنان فدراسیون باید ساعت هشت صبح در محل کار خود حاضر شوند و 2 ساعت بعد از فدراسیون بروند. با این وضعیت تا زمانی که کیهانی در ریاست فدراسیون دو و میدانی حضور داشته باشد، من دیگر به این فدراسیون باز نخواهم گشت و برای جایگزین خود آرزوی موفقیت می کنم.

چهارشنبه مشکلات دو و میدانی پایان می یابد

فرامرز روستایی فر درباره حواشی بوجود آمده در فدراسیون دوومیدانی اظهارکرد: پس ازهماهنگی های  به عمل آمده قرار شد چهارشنبه هفته جاری درمحل وزارت ورزش و جوانان با معاون وزیر پیرامون حواشی بوجود آمده در فدراسیون دوومیدانی دیدارومشکلات را بازگو کنم.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار