کرمان؛

سارق موتور درحین موتور سواری دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگيری دو سارق سابقه دار موتورسيکلت و کشف 5 فقره سرقت در عمليات مأموران کلانتري 13 شهر کرمان خبر داد.

سارق موتور درحین موتور سواری دستگیر شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ عبدالعلی روانبخش افزود: مأموران گشت کلانتری 13 شهر کرمان حين گشت زنی های هدفمند خود در سطح حوزه استحفاظی به يک موتورسيکلت که در حال پرسه زنی بود مشکوک و فعاليت آن را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادندتا اینکه در يک فرصت مناسب و در يک عمليات غافلگرانه موتورسيکلت را متوقف کردند.

وي افزود: پس از استعلام شماره پلاک، با توجه به سرقتی بودن موتورسيکلت مأموران انتظامی راکب و ترک نشيبن موتور سيکلت را دستگير و به همراه موتورسيکلت مسروقه براي سير مراحل قانونی به کلانتري 13 انتقال دادند.

سرهنگ روانبخش خاطرنشان کرد: سارقان دستگير شده جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضايی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان توصيه كرد : موتورسيکلت خود را به لوازم ايمنی مانند قفل فرمان، قفل و زنجير وساير وسايل بازدارنده مجهز كنيد و هنگام پارک موتور سيکلت ضمن قفل و زنجير كردن، آن را در شعاع ديد خود و افراد مطمئن قرار دهيد.

وي در پايان افزود :چنانچه از افراد ناشناس موتورسيکلت خريداری کرده ايد نسبت به تعويض قفل ها وتجهيزات ايمنی آن اقدام كنيد و هنگام خريد موتورسيکلت مشخصات کامل از قبيل شماره موتور، تنه، رنگ و مدل آن را با اسناد صحيح و کارت آن دقيقا مطابقت دهيد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: موتورسوار ، سارق ، مجهز ، قفل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار