ارومیه؛

پایش مصرف در آذربایجان غربی مورد رصد واقع شد

رئیس اداره محیط زیست بهداشت ایمنی و انرژی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: فرایندهای پایش مصرف در استان در واحد مطالعات انرژی اداره HSEE مورد رصد واقع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ گوهرانی با اشاره به ادامه روند شناسایی تجهیزات انرژی بر واحد های تولیدی استان در اردیبهشت ماه اظهار داشت: علاوه بر آن فرایند فنی ممیزی انرژی واحد های تولیدی که در اردیبهشت ماه مورد ممیزی واقع شده نیز انجام شد.

وی از ادامه روند اخذ شناسنامهHSEE واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی بصورت یکپارچه و مستمر خبر داد و گفت: از سوی دیگر در اردیبهشت ماه روند نظارت بر کلیه فرایندهای پایش مصرف در استان در واحد مطالعات انرژی اداره HSEE مورد رصد واقع شد.

به گفته گوهرانی، پاسخگویی تلفنی 24 ساعته به واحد های صنعتی و معدنی در راستای جمع آوری اطلاعات شناسنامه HSEE، شرکت در دومین جلسه کارگروه تخصصی برنامه جامع ایمنی آب شرب اورمیه و شرکت در سمینار روز جهانی ایمنی و سلامت کار به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز از سایر برنامه های این اداره بوده است.

رئیس اداره محیط زیست بهداشت ایمنی و انرژی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی تصریح کرد: مشارکت در برگزاری همایش چالشهای حوزه معدن – محیط زیست، شرکت در جلسات کمیته فنی ایمنی واحد های بزرگ صنعتی، ارائه مشاوره های لازم، احصای الزامات ایمنی واحد های تولیدی صنعتی، انعکاس گسترده آن به واحد های مشمول و پیگیری و پایش الزام حضور مسئول بهداشت در واحدهای تولیدی بزرگ از سایر اقدامات اداره محیط زیست سازمان بوده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.