مدیر شبکه سه سیما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«ماه عسل» علیخانی امسال امیدآفرین است/ سریال نمایشی نداریم

غلامرضا میرحسینی، از ویژه‌برنامه‌های شبکه سه سیما در ماه رمضان گفت.

غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سوم سیما، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: امسال در ماه مبارک رمضان به دلیل پخش بازی‌های فوتبال یورو 2016، سریال نمایشی نخواهیم داشت؛ چرا که از ساعت 20:30 تا 2 بامداد پخش فوتبال و بحث‌های کارشناسی آن را داریم.

وی ادامه داد: برنامه‌های روتین شبکه سه مثل «حالا خورشید» و «مردم چی میگن» با فضای خاص ماه رمضان پخش خواهد شد.

میرحسینی در خصوص برنامه «ماه عسل» اظهار کرد: برنامه «ماه عسل» به مانند سال‌های قبل با گروه احسان علیخانی روی آنتن شبکه سه می‌رود. امسال سعی کردیم رویکرد برنامه به سمت امیدآفرینی و ایجاد انگیزه در جوانان باشد. نمی‌توانم بگویم که سوژه‌های عجیب و غریبی داریم؛ چرا که سوژه‌ها از دل خود مردم و جامعه انتخاب می‌شوند.

وی ادامه داد: امسال سعی کردیم سوژه‌های «ماه عسل» به سمت امید به آینده حرکت کند. طراحی دکور آن انجام شده و قرار است شنبه با جلسه‌ای که داریم دکور آن قطعی شود.

میرحسینی خاطرنشان کرد: با توجه به زمان پخش فوتبال و بازی‌های والیبال تیم ملی، برنامه‌های خاص شبانه متناسب با ایام ماه رمضان نداریم.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
الهی که ماه عسل50 ساله وآقای علیخانی100 ساله بشن وبرنامه ی ماه عسل رواجراکنن خیلی برنامکه جذاب وزیبایی دارین آقااحسان باتشکرازآقای علیخانی خیلی گلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۱ ۰۷ خرداد ۱۳۹۵
ممنون
الهی که پاینده و زنده و سلامت باشید آقای علیخانی