انتقام خونین از تروریستِ قاتل نظامی لبنانی+ تصاویر

پدر یک نظامی لبنانی، که پیشتر تروریست‌ها وی را اعدام کردند، از یکی از قاتلان پسر خود، انتقامی سخت گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، رسانه های لبنان اعلام کردند که پدر یکی از نظامیان ربوده شده لبنانی، تاکید کرده است تروریست تکفیری که فرزندش را در بلندی های شهرک عرسال در شمال شرق لبنان و نزدیک مرزهای سوریه اعدام کرده بود، به هلاکت رسانده و جسدش را روی قبر پسرش رها کرده است.

خبرگزاری ملی لبنان  در اینباره تاکید کرد این جسد محمد حجیری است و پایگاه خبری العهد هم به نقل از شاهدان عینی هم مشابه این خبر را اعلام کرد و نوشت که این جسد قاتل «محمد معروف حمیه،» نظامی لبنانی است، که بدست گروه های تروریستی تکفیری اعدام شد.

انتقام خونین از تروریستِ قاتل نظامی لبنانی+ تصاویر

گروه های تروریستی داعش و جبهه النصره در آوریل 2014 با حمله به شهرک عرسال تعدادی از نظامیان لبنانی را ربوده و با خود به بلندی های این شهرک منتقل کردند.

انتقام خونین از تروریستِ قاتل نظامی لبنانی+ تصاویر

داعش تعدادی از نظامیان ربوده شده را سر برید و تعدادی دیگر را همچنان در اسارت دارد.

جبهه النصره (شاخه القاعده در سوریه) تعدادی از نظامیان را اعدام و تعدادی را هم در چارچوب معامله با دولت لبنان و با میانجیگری دولت قطر آزاد کرد.

رسانه های لبنانی خاطرنشان کردند پدر شهید «محمد حمیه،» نظامی لبنانی اعدام شده  بدست  گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره، اعلام کرده است که برای انتقام از تروریست های تکفیری  فراری آماده است .

سایت النشره هم به نقل پدر این نظامی شهید افزود: نوبت به ابوطاقیه و برادرش ابوعجینه خواهد رسید، درهای خانه من بر روی نیروهای امنیتی لبنان باز است و من همچنان در خانه هستم.

انتقام خونین از تروریستِ قاتل نظامی لبنانی+ تصاویر
پدر شهید محمد معروف حمیه


روزنامه لبنانی النهار هم نوشت که معروف حمیه در تماس تلفنی با تلویزیون الجدید لبنان گفت: این نقطه شروع است و تا زمانی که به ابوطاقیه و ابوعجینه (علی حجیری، رئیس سابق شورای شهرک عرسال و مسئل تدارکات و امنیتی داعش و القاعده) دست نیابم، آرام نمی گیرم، من به وعده خودم برای انتقام خون پسرم عمل کردم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار