یزد؛

تقدیر از 3 هزار و پانصد فرزند ممتاز شرکت سنگ آهن مرکزی

در مراسم جشن بزرگ "کار و دانش" از 3 هزار و 502 فرزند ممتاز کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی تقدیر شد.

تقدیر از 3 هزار و پانصد فرزند ممتاز شرکت سنگ آهن مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی_بافق گفت: در راستای تجلیل از کارگران نمونه شرکت سنگ آهن، دانش آموزان ممتاز از فرزندان کارکنان این شرکت و برگزیدگان جشنواره ایده های برتر جشن بزرگ "کار و دانش" با اهدای جوایزی جمعا به مبلغ یک میلیارد و 29 میلیون تومان برگزار شد.

محمدرضا رضایی پور به فعالیت 5700 پرسنل شرکت سنگ آهن مرکزی اشاره کرد و افزود: طبق ملاک های تعیین شده از سوی این شرکت، از هر قسمت یک نفر مشخص و در این جشن در مجموع از 202 نفر به عنوان کارگر نمونه شرکت سنگ آهن تقدیر بعمل آمد.

وی تعداد کل فرزندان ممتاز کارکنان شرکت سنگ آهن  در مقاطع مختلف تحصیلی که شرایط دریافت جایزه داشتند را 3 هزار و 502 نفر اعلام و بیان کرد: از این تعداد ، از 1964 دانش آموز پایه ابتدایی، 604 دانش آموز مقطع دبیرستان و پیش دانشگاهی و 918 نفر دانشجوی مقاطع مختلف دانشگاه به عنوان فرزندان ممتاز تحصیلی کارکنان این شرکت تجلیل شد.

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی_بافق همچنین به تقدیر از 17 رتبه برتر کنکور در این جشن اشاره کرد و گفت: از فرزندان کارکنان این شرکت 3 نفر رتبه 2 رقمی و 14 نفر رتبه 3 رقمی کنکور در سال گذشته را کسب کردند.

رضایی پور بیان کرد: از 20 عنوان برگزیده در جشنواره ایده های برتر شرکت سنگ آهن مرکزی_بافق نیز تقدیر شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار