یزد؛

تجلیل از 20 عنوان منتخب جشنواره ایده های برتر شرکت سنگ آهن مرکزی

در مراسمی از صاحبان 20 عنوان منتخب جشنواره ایده های برتر شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیر آموزش و پژوهش شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با بیان اینکه نخستین جشنواره ایده های برتر شرکت سنگ آهن مرکزی یک رویداد بزرگ علمی و اجتماعی محسوب می شود گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد یک میدان رقابت برای نقش آفرینی مؤثرتر صاحبان ایده های برتر در بین پرسنل شرکت بمنظور رشد توسعه پایدار شرکت و با رویکرد کارآفرینی بوده است.

حبیب حسن زاده به روند شکل گیری این جشنواره اشاره و عنوان کرد: در تیرماه سال 94 مدیر عامل شرکت ایده برگزاری این جشنواره در سطح پرسنل شرکت را مطرح و تا نیمه مرداد 106 ایده توسط علاقمندان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی با اشاره به حوزه های شش گانه تخصصی اولین جشنواره ایده های برتر سنگ آهن مرکزی افزود: ایده های ارائه شده در حوزه های تخصصی مکانیک ، برق و کامپیوتر ، عمران ، معدن ، ایمنی و محیط زیست و حوزه منابع انسانی ابتدا تفکیک و پس از تعیین تیم های داوری مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت که در نهایت تعداد 20 ایده بعنوان ایده های برتر جشنواره به کمیته تلفیق راه یافت .

مدیر آموزش و پژوهش گفت: در کمیته تلفیق، داوران ایده های برتر منتخب را مورد ارزیابی و در نهایت 9 ایده بعنوان رتبه های اول تا سوم در هر حوزه تخصصی انتخاب  و 11 ایده دیگر نیز بعنوان ایده های ممتاز شناخته شد .

حسن زاده افزود: در مراسمی با حضور امام جمعه بافق ، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ، معاون فرماندار ، رئیس آموزش و پرورش بافق و جمعی از مسؤلان و خانواده های کارکنان سنگ آهن مرکزی از 20 عنوان منتخب جشنواره ایده های برتر با اهدای لوح تقدیر و جایزه تجلیل بعمل آمد .
انتهای پیام/ی
برچسب ها: یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.