همدان؛

اعزام 1300 همدانی به مرقد مطهر امام خمینی(ره)

معاون فرهنگی سپاه ناحیه همدان از اعزام 1300 نفر برای شرکت در مراسم ارتحال امام(ره) و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب به مرقد مطهر امام خمینی(ره) خبر داد.

اعزام 1300 همدانی به مرقد مطهر امام خمینی(ره)به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نظری در مراسم ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) با اعلام اینکه در سال گذشته 2 هزار زائر در مراسم حرم امام (ره) حضور یافنتد، افزود: امسال 1300 نفر از شهر همدان جهت شرکت در مراسم ارتحال امام(ره) و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب حضور خواهند داشت.

وی درباره حضور بسیجیان در مراسم بزرگداشت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب در همدان نیز گفت: 2500 نفر از اعضای هئیت بسیجیان همگام با سایر مردم در 14 خرداد ماه در حسینیه امام (ره) حضور خواهند داشت.

معاون سیاسی فرماندار همدان نیز با تبیین ابعاد شخصیتی امام (ره) افزود: ایشان تفکر دینی و بازگشت به خویشتن را در مردم ایران احیا کردند.

مجاهد بنی عامریان گفت: 14 خردادماه برای ما بغضی تاریخی و ماندگار بوده که هیچگاه از یاد دلداگان به امام (ره ) نخواهد رفت.

وی افزود: امیدوارم همدلی و همزبانی در برنامه‌های امسال به اوج خود رسیده و نمود عینی‌تری داشته باشد تا بتوانیم مراسم باشکوهی برگزار کرده و دین خود را ادا کنیم.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.