یازدهمین دوره مسابقات کاتا جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کاتا یادواره سردار شهید علیرضا شمسی پور و شهید میلاد مصطفوی در روزهای 6 و 7 خردادماه در همدان برگزار خواهد شد.

همدان، میزبان مسابقات کاتا جودو قهرمانی کشور یادوراه شهیدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رئیس هیات جودو استان همدان افزود: به مناسبت آزاد سازی خرمشهر و یادواره شهیدان مصطفوی و شمسی پور یازدهمین دوره مسابقات کاتا جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کاتا در همدان برگزار می شود.

وی افزود: این رقابت ها طی روزهای یششم و هفتم خردادماه در پنج فرم ناگه نو کاتا ، کاتامه نو کاتا ، کیمه نو کاتا ، کودوکان گوشین جوتسو کاتا و جونو کاتا در سالن مجموعه ورزشی شهید حاج بابایی مریانج برگزار می شود و هرکدام از شرکت کنندگان می توانند در یک فرم حضور داشته باشند.

جلال نصرپور تصریح کرد: دارا بودن حداقل گواهینامه مشکی دان یک برای ورزشکاران الزامی است ضمن اینکه هر استان مجاز است با 14 کاتارو مطابق مسابقات جهانی در این مسابقات حضور یابد.

وی از آمادگی کامل همدان برای میزبانی این مسابقات مهم خبر داد و افزود: مجموعه نهادهای مرتبط همکاریهای لازم برای میزبانی خوب از ورزشکاران سراسر کشور را با هیات جودوی استان دارند ضمن اینکه ارتباط بسیار خوبی با اداره کل ورزش و جوانان استان برای برگزاری مطلوب مسابقات داریم.

نصر پور گفت: مسابقات طی دو روز برگزار می شود که روز ششم خردادماه ورود تیم ها و مراسم وزن کشی است و روز هفتم خرداد نیز رسما مسابقات برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: ساعت شروع مسابقات 9:30 صبح روز جمعه و ساعت افتتاحیه مسابقات 11:30 صبح وساعت اختتامیه 18 بعدازظهر روز جمعه می باشد که در مراسم افتتاحیه از خانواده شهیدان شمسی پور و مصطفوی تقدیر به عمل خواهد آمد.

رئیس هیات جودو استان تصریح کرد: همچنین قرار است در این مسابقات ضمن تقدیر از خانواده شهدا دان یک افتخاری جودو تقدیم به خانواده شهید شمسی پور و دان 3 افتخاری این رشته تقدیم به خانواده شهید مصطفوی تقدیم شود.

وی ادامه داد: آقایان میراسماعیلی نایب رئیس و علمی دبیر فدراسیون جودو وآقایان عزیزی وپوراسفندیار مسئولین کمیته های داوری کاتا وبرگزاری مسابقات فدراسیون میهمانان ویژه این دوره از رقابت ها در همدان خواهند بود.

رییس هیات جودوی استان همدان در پایان گفت: ما به عنوان میزبان تلاش می کنیم بهترین امکانات را برای تیم ها و مهیا کنیم تا علاوه بر برگزاری مسابقاتی در حد استانداردهای خوب و بالا ، مهمانان ما نیز با خاطره ای خوب همدان را در پایان این مسابقات ترک کنند.

گفتنی است نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.