فقط نقش «پدر» و «عمو» به ما پیشنهاد می‌شود!

همه جای دنیا بدین شکل است که هر کاری بازنشستگی دارد و جوان‌ها هستند که پیشرو می‌شوند.

همایون ارشادی بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره گزیده‌کاری‌اش در سینما اینگونه گفت: زیاد گزیده‌کاری نکردم، شاید برخی مواقع مجبور به این کار شدم و در این زمینه تا حدودی روی رفاقت و دیگر عوامل تمرکز دارم. 

وی افزود: ما در سنی هستیم که بیشتر نقش پدر و عمو ... به ما پیشنهاد می‌شود و حق انتخاب کمتری داریم؛ چون هر چقدر سن بالاتر می‌رود نسبت به جوان‌ها نقش‌ها محدودتر می‌شود.

بازیگر «بادبادک‌باز» اظهار داشت: همه جای دنیا بدین شکل است که هر کاری بازنشستگی دارد و جوان‌ها هستند که پیشرو می‌شوند. سینما نیز از این قاعده مستثنی نیست، اگر توجه کنید بازیگران مطرحی مانند آل پاچینو نیز در طول سال فقط یک فیلم بازی می‌کنند.

ارشادی در بخش پایانی صحبت‌های خود از دغدغه‌اش در سینما چنین گفت: بی برنامگی در برآورد هزینه‌های ساخت دغدغه‌ای است که این روزها به وفور می بینم و می‌شنوم. ساخت فیلم بدون برآورد مالی شروع می‌شود و بازتاب منفی آن به بازیگران و عوامل می‌رسد که باعث می‌شود آنها بی پول بمانند و نمی دانم چرا کسی به این جریان توجه نمی کند؟!

بازیگر «ماهی سیاه کوچولو» در خصوص جدیدترین فعالیت خود گفت: آخرین فیلمی که کار کردم «لینا» نام داشت که موضوع روابط انسانی بین مردم را مطرح می‌کند و کارگردانی آن برعهده رامین رسولی بازیگر ایرانی- افغانی مقیم هلند است.

وی ادامه داد: بیشتر بازی من در دماوند و بخشی از آن در تهران بود و نقش پدر حسیبا ابراهیمی نقش اول فیلم را ایفا می‌کنم.

وی افزود: در سریال «آسپرین» به کارگردانی فرهاد نجفی نیز بازی می‌کنم همچنین در دو سکانس از «شیب» مانی باغبانی نیز حضور دارم.

این بازیگر عنوان کرد: نقش خودم یعنی همایون ارشادی را در فیلم «ایتالیا ایتالیا» نیز بازی می‌کنم و اغلب بازیگران ایفاگر نقش خودشان در این اثر هستند.

  


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار