دبیر شبکه فن بازار ملی ایران گفت: هیئت پنج نفره روسی متشکل از متخصصان علوم مختلف کاربردی با هدف توسعه مناسبات و انتقال تکنولوژی در زمینه نفت و گاز به کشور سفر کرده اند.

محسن علی اکبریان دبیر شبکه فن بازار ملی ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار داشت: مرکز فن بازار به عنوان بهره بردار پنل های نمایشگاه اینوکس در حوزه های تجهیزات پزشکی ، فناوری اطلاعات و نفت و گاز و پتروشیمی نشست های تخصصی را با حضور شرکت های ایرانی و خارجی برگزار کرد.

دبیر شبکه فن بازار ملی ایران در خصوص امضای تفاهم نامه با شرکت روسی در زمینه نفت و گاز گفت: این ستاد با امضا ی تفاهم نامه با شرکت های مختلف به میزان 25 میلیون دلار و طی مذاکرات تخصصی سعی در انتقال تکنولوژی ، آموزش و مشارکت در طرح های دانش بنیانی دارد.

علی اکبریان ادامه داد: با پیگیری کارگزارهای حقوقی 145 جلسه تخصصی با هدف تبدیل تفاهم نامه به بستن قراداد و شروع انتقال تکنولوژی های مختلف علمی به داخل کشور صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: با امضای تفاهم نامه با شرکت های روسی در زمینه نفت و گاز شرکت های دانش بنیان ایرانی در قالب وام تکنولوژی را وارد کشور می کنند.

دبیر شبکه فن بازار ملی ایران یادآورشد: هیئت پنج نفره روسی در حوزه های پزشکی ، کشاورزی ، فناوری اطلاعات، مذاکراتی را با این ستاد در جهت توسعه همکاری های علمی و پژوهشی انجام داده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.