آبادان؛

احداث فضاهای ورزش اسکیت در خرمشهر

فضاهای ورزشی خاص رشته اسکیت در خرمشهر تا پایان سال ۹۵احداث می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛رئیس هیئت اسکیت خرمشهر گفت: پتانسیل های بسیاری در آبادان و خرمشهر وجود دارد اما مشکل عمده ای که در این منطقه وجود دارد، این است که وضعیت معیشتی خانواده ها خیلی پایین است و هزینه مسابقات اسکیت هم بالاست.

سوسن جودکی بر لزوم حمایت مالی از این رشته تاکید کرد و افزود: اگر منطقه آزاد اروند همراهی کند ما درصدد هستیم به صورت رایگان دوره های آموزشی برگزار کنیم.

وی، ایجاد فضاهای مخصوص اسکیت در پارک ها را راهکار دیگری برای تقویت این رشته ورزشی در خرمشهر برشمرد وگفت: ایجاد فضا در پارک ها در دست پیگیری است که در این رابطه با واحد عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند هماهنگی های لازم صورت گرفته قرار است سه تا چهار پارک فضاهای رایگان را داشته باشیم.

رئیس هیئت اسکیت خرمشهر به برگزاری جشنواره اسکیت نونهالان به میزبانی خرمشهر اشاره کرد و افزود: این دوره چهارمین دوره جشنواره اسکیت است که به میزبانی خرمشهر برگزار می شود.

جودکی با اشاره به برگزاری مسابقات اسکیت نونهالان قهرمانی کشور به میزبانی خرمشهر در سال گذشته، گفت: استقبال باشکوه از دور قبل که اسفندماه امسال برگزار شده بود باعث شد که درصدد گرفتن میزبانی کشوری دیگری در دو گروه دختران و پسران باشیم.

وی ازود: سال گذشته یک دوره مسابقه اسکیت ماراتن نوجوانان در خرمشهر برگزار شد که امیدواریم امسال موفق به گرفتن میزبانی این دور از مسابقات در خرمشهر شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.