آبادان؛

برگزاری کلاس‌های آموزشی ورزش در آبادان

سه کلاس آموزشی و سه میزبانی در دهه اول خردادماه در آبادان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: در هفته گذشته رقابت‌های جایزه بزرگ تنیس روی میز شهدای اروند با حضور ملی پوشان تیم ملی ایران و کره جنوبی در حضور رئیس این فدراسیون برگزار شد.

پیمان ادیبی افزود: در این رقابت‌ها که  با حضور 6 تنیس‌باز ملی‌پوش از دو کشور ایران و کره جنوبی و هشت تنیس‌باز برتر استان خوزستان و آبادان برگزار شد، در نهایت «نیما عالمیان» ورزشکار ایرانی راه یافته به المپیک 2016 برزیل در دیدار پایانی برابر «نوشاد عالمیان» دیگر ورزشکار راه یافته به المپیک، با نتیجه 4 بر 2 پیروز شده و بر سکوی قهرمانی قرار گرفت.

وی گفت: «افشین نوروزی» دیگر ملی‌پوش خوزستانی کشورمان به همراه «واحد مالمیری» به‌صورت مشترک بر سکوی سومی قرار گرفتند .

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان افزود: در هفته گذشته یک دوره رقابت‌های رنکینگ پاکت بیلیارد قهرمانی کشوری در این شهرستان برگزار شد که این مسابقات در پایان با قهرمانی آبادان به‌پایان رسید.

ادیبی گفت: در رشته بسکتبال نیز یک دوره کلاس داوری درجه سوم به میزبانی هیئت بسکتبال آبادان برگزار شد که از سراسر کشور برای حضور در این کلاس به آبادان مراجعه کردند.

وی افزود: مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه‌های آبادان که به مناسبت یادواره سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در آبادان برگزار شد با قهرمان باشگاه تن‌آور آبادان به‌کار خود پایان داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: یک‌دوره کلاس غواصی مختص بانوان در استخر خلیج‌فارس آبادان برگزار شد و در آینده نزدیک نیز کلاس غواصی آقایان نیز در همین مکان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.