اراک/

تیم طناب‌زنی استان مرکزی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شود

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان مرکزی از اعزام تیم طناب‌زنی استان به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد

نصرالله نان‌بده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک اظهار داشت: تیم طناب‌زنی آقایان استان مرکزی از 11 تا 18 آبان ماه و تیم بانوان از 18 تا 20 آبان ماه به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی کشور به اصفهان اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: این مسابقات در رده سنی زیر 14 سال و بالای 14 سال برگزار می‌شود که تیم طناب‌زنی استان مرکزی از آمادگی بالایی برای شرکت در این رقابت‌ها برخوردار است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان مرکزی با اشاره به برنامه‌های آتی هیئت خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس آموزشی تعیین سطح پیلاتس، برگزاری کلاس آموزشی ورزش در آب ویژه بانوان و کار با دستگاه ویژه رشته آمادگی جسمانی از دیگر برنامه‌های آتی هیئت است.

نان‌بده در ادامه از کسب رتبه چهارم این هیئت در بین 31 استان کشور خبر داد و بیان داشت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی فدراسیون، هیئت ورزش‌های همگانی استان مرکزی موفق به کسب رتبه چهارم بین 31 استان کشور در عملکرد سال گذشته شد.

وی گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی، اعزام به مسابقات کشوری، برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌ها، میزبانی مسابقات کشوری، راه‌اندازی ایستگاه‌های ورزشی، برگزاری ورزش صبحگاهی، داشتن امکانات سخت‌افزاری، سامانه پیامک و... از جمله ملاک‌های ارزیابی هیئت‌ها بوده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.