اهواز؛

تشكيل هسته های پژوهش در كانون های مساجد انديمشك

تشكيل هسته های پژوهش و برگزاری دوره‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ و تفسیر قرآن كريم از برنامه های كانون های مساجد انديمشك به مناسبت ايام ماه مبارك رمضان و اوقات فراغت تابستان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئول کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد اندیمشک با اشاره به تشكيل نشست با مديران كانونها پيرامون برنامههای پيش رو گفت: با توجه به مقارن شدن ایام ماه رمضان و اوقات فراغت، برنامه‌هایی به مناسبت این ماه و آغاز تابستان برای اجرا در کانون‌ها پیش‌بینی شده است.

مهدی غلامی،برگزاری دوره‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ و تفسیر قرآن كريم در سطح کانون‌ها را بخشی از این برنامه‌ها عنوان كرد و گفت: این برنامه‌ها همزمان با ماه رمضان آغاز خواهند شد و تا پایان تابستان ادامه می‌یابند.

غلامی ادامه داد: ایجاد هسته‌های پژوهشی در زمینه‌های مختلفی همچون مهدویت، کتب شهید مطهری، عاشورا و ... با همکاری انجمن‌های اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نیز در سطح كانونها در نظر گرفته شده است.

مسئول کانون‌های مساجد اندیمشک افزود: هر کانون چندین هسته پژوهشی بر اساس توانمندی اعضای خود تشکیل خواهد شد. اين طرح در مرحله نامنويسی از علاقهمندان جهت شركت در آن است.

وی همچنين از برگزاری مرحله شهرستانی يازدهمين دوره جشنواره قرآن مدهامتان، جشنواره شعر، نمایش و سرود ویژه اعضای کانون‌های مساجد انديمشك نیز خبر داد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.