میرزا زاد: روزی دروازه بان شماره یک تیم ملی می شوم

دروازه بان ملی پوش ملوان بندرانزلی گفت : تمام تلاشم را می کنم که روزی به دروازه بان شماره یک تیم ملی تبدیل شوم .

میرزا زاد: روزی دروازه بان شماره یک تیم ملی می شوم
نیما میرزا زاد در گفتگو با خبرنگار  گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حضورش در اردو تیم ملی بیان کرد : اردوی خیلی خوبی در هفته قبل پشت سر گذاشتیم در این چند روز که در اردو بودم نظر کی روش را جلب کردم امیدوارم در اردوهای بعدی کی روش به من اعتماد کند تا به تیم ملی دوباره دعوت شوم .

وی درادامه عنوان کرد : تمرینات سختی در این اردو انجام دادم دن گاسپار با عنوان  بهترین مربی دروازه بانان دنیا به خوبی عملکرد گلر های تیم ملی را در نظر گرفت  به هر حال امروز ملی پوشان به مقدونیه اعزام می شوند اما به علت اینکه من پیگیر خروج خود از کشور به علت اعزام با ملی پوشان تیم ملی جوانان به ارمنستان بودم از اردو تیم ملی بزرگسالان خط خوردم .

میرزا زاد بیان کرد : بازی برای تیم ملی جوانان را افتخار می دانم چرا که این تیم جزء مدعیان آسیا به شمار می آید . اردو های خوبی را پشت سر گذاشتیم وامید وارم بعد از اردو ارمنستان برپایی اردو در آلمان هم قطعی شود .در رقابت های قهرمانی آسیا با بحرین ،قطر ویمن  هم گروه هستیم امید وارم با صعود از این گروه  وشکست رقیب خود در مرحله حذفی به طلسم ناکامی تیم ملی جوانان در راهیابی به جام جهانی پایان دهیم .

وی درباره رقابت با بیرانوند وحقیقی در اردو تیم ملی گفت : کادر فنی تیم ملی با دعوت من به جمع بزرگسالان نشان داد که لطف ویژه ای به من دارد  تمام تلاشم را برای حضور در اردو بعدی تیم ملی انجام می دهم .تمرین در کنار بزرگانی همچون حقیقی ورشید مظاهر ی باغث بالا رفتن تجربه ام می شود ویقین دارم به هدفم می رسم.

میرزا زاد درباره وضعیت تیم ملوان پس از سقوط به لیگ دسته یک گفت : وضعیت این تیم مناسب نیست. شرایط سختی را پشت سر می گذرانیم. من به عنوان سرباز در ملوان حضور دارم ومجبورم برای ملوانی ها به میدان بروم.

وی درباره پیشنهادات تیم های لیگ برتری گفت : منتظر تصمیم مسئولان هستم چرا که سربازم وباید برای تیم ملوان بازی کنم. البته شنیده ام ملوان قرار است امتیاز تیم نفت رابخرد واگر این موضوع صحت داشته باشد به نفع این تیم خواهد بود.

دروازه بان ملی پوش ملوان خاطرنشان کرد : نبود ملوان در لیگ برتر خیلی دردناک است  چرا که این  تیم ریشه دار ترین تیم لیگ  برتراست امید وارم مسئولان چاره ای برای این بیندیشند.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار