اهواز؛

شهید جرفی به عنوان شهید شاخص سازمان بسیج کارمندان کشور انتخاب شد

مسئول بسیج کارمندی سپاه ولیعصر (عج)خوزستان خبر از انتخاب شهید جرفی به عنوان شهید شاخص سال 95 بسیج کارمندان کشور داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد حاتمی مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه ولیعصر (عج)خوزستان اظهار کرد: شهید حامد جرفی شهید شاخص بود ولی در سال های گذشته هماهنگی برای معرفی این شهید بزرگوار انجام نشده بود.

وی ادامه داد: سازمان بسیج کارمندی سپاه ولیعصر (عج)خوزستان از یکسال پیش پیگیر معرفی این شهید به عنوان شهید شاخص بود که سرانجام در چند هفته گذشته پس از تایید سردار نقدی و تایید کمیسیون مربوطه در تهران شهید جرفی به عنوان شهید شاخص سال 95 سازمان بسیج کارمندان کشور معرفی شد.

مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه ولیعصر (عج)خوزستان اضافه کرد: امیدواریم در هفته دولت یادواره شهید جرفی با برنامه ریزی های خوب و مناسب برگزار شود به دلیل این که برنامه کشوری خواهد بود و مهمانان کشوری حضور پیدا خواهند کرد.

وی افزود: در این مدتی که شهید جرفی به عنوان شهید شاخص سال 95 سازمان بسیج کارمندان کشوری معرفی شده است تماس های مکرری داشتیم و همه استان ها تمثیل و وصیت نامه این شهید بزرگوار را درخواست کردند.

حاتمی ادامه داد: در تهران جلسات متعددی برای برگزاری هرچه بهتره این یادواره در هفته دولت برگزار شد و چند بیلبورد بزرگ را هم در سطح شهر تهران برای این موضوع در نظر گرفته شد.

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.