اهواز؛

یادواره شهید جرفی هفته دولت در خوزستان برگزار می شود

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان خبر از برگزاری یادواره شهید جرفی(شهید شاخص سازمان بسیج کارمندان در سال 95 ) در خوزستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سرهنگ عبدالناصر ندایعلی معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج)خوزستان اظهارکرد:هرساله رده های مختلف سپاه، مدارک واسنادی از شهیدان خودرا به تهران می فرستند و تهران نیز هرسال پس از بررسی یک شهید را به عنوان شهید شاخص معرفی میکند.

وی ادامه داد: سال گذشته هم با همت سازمان بسیج کارمندی سپاه ولیعصر (عج)خوزستان و ارسال مدارک و اسناد شهیدان خود به تهران و پس از بررسی در مرکز؛شهید حامد جرفی به عنوان شهید شاخص سازمان بسیج کارمندان کشور معرفی شد معرفی شد.

سرهنگ ندایعلی اضافه کرد: شهیدجرفی از اهالی هویزه بود وقبل از انقلاب هم موفق به کسب لیسانس زبان از دانشگاه جندی شاپور اهواز شده بود و همین آشنایی این شهید بزرگوار با زبان، باعت شد تعدادی از مسیحیان رو به دین مبین اسلام دعوت کند.

وی ادامه داد: شهید جرفی شخص تاثیر گذاری بود که حتی باعث شد مقام معظم رهبری شخصا نماز این شهید را بخواند و سپس در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است که در هفته دولت بتوانیم یادواره این شیهد بزرگوار را برگزار کنیم به دلیل این که بخشدار هویزه بود و به نوعی شهید دولت هم محسوب می شود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: قرار است چهارشنبه 12 خردادماه 1395 بیش از 5 هزار نفراز سپاه وبسیج برای برنامه ارتحال امام (ره) به سمت مرقد این امام بزرگوار اعزام می شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: هزار نفر از طریق قطار و 4هزارنفر با 100دستگاه اتوبوس به مرقد امام (ره) اعزام می شوند که محل استقرار آن هاهم در شهر قم می باشد.

سرهنگ ندایعلی با بیان اینکه این که در سه سال آینده به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان اعزام نخواهیم داشت اضافه کرد: این اعزام همه ساله در دستور کار سپاه ولیعصر (عج)خوزستان قرار دارد و برنامه ریزی های این اعزام ها که امسال بیش از 5 هزار نفر از کل استان انجام شده است.

برچسب ها: خوزستان ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.