والیبال انتخابی المپیک – ژاپن

استرالیا 2 – کانادا 3 / شکست کانگوروها در آغاز روز سوم

تیم ملی والیبال استرالیا در آغاز روز سوم رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک مقابل کانادا تن به شکست داد.

استرالیا 2 – کانادا 3 / شکست کانگوروها در آغاز روز سوم
به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سومین روز رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک با برگزاری دیدار بین دو تیم استرالیا و کانادا آغاز شد.

دو تیم ملی والیبال استرالیا و کانادا از ساعت 5 و 30 به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم ملی والیبال کانادا در یک دیدار تماشایی موفق شد با نتیجه 3 بر 2 حریف آسیایی خود را مغلوب کند.

کانادایی‌ها در این دیدار در ست‌های اول، چهارم و پنجم با نتایج 25 بر 19، 29 بر 27 و 15 بر 11 استرالیا را شکست دادند و در دو ست دوم و سوم با امتیازهای 26 بر 24 و 25 بر 20 مقابل این تیم مغلوب شدند.

در پایان این دیدار توماس ادگار ، بازیکن بلندقامت تیم ملی استرالیا با 33 امتیاز بهترین امتیازآور این دیدار شد. همچنین جان گاردن پرین برای تیم کانادا 25 امتیاز بدست آورد تا امتیاز آور ترین بازیکن تیمش لقب گیرد.

تیم ملی والیبال کانادا پیش از این در دو مسابقه نخست خود متحمل دو شکست 3 بر 2 مقابل تیم‌های کانادا و ایران شده بود. استرالیایی‌ها هم بازی نخست خود را به ایران واگذار کرده بودند و در روز دوم مسابقات به پیروزی 3 بر یک مقابل ونزوئلا دست پیدا کرده بودند.

والیبالیست‌های کانادا چهارمین دیدار خود را فردا مقابل تیم ملی ونزوئلا برگزار خواهد کرد و استرالیا هم به مصاف فرانسه خواهد رفت.

رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک ریو با حضور هشت تیم از دیروز (هشتم خرداد ماه) آغاز شده است و تا شانزدهم خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار