ارومیه؛

بيمارستان آيت الله خويي بعد بيست سال باپيشرفت 50درصد

بسيارآزاردهنده است که بيمارستاني به نام شخصيت بزرگي چون آيت الله خويي بعد از بيست سال پنجاه درصد پيشرفت داشته باشد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه سید حسن قاضی‌زاده هاشمی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خوی که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اعلام اين خبرگفت:بسيارآزاردهنده است که بيمارستاني به نام شخصيت بزرگي چون آيت الله خويي بعد از بيست سال پنجاه درصد پيشرفت داشته باشد درچنين وضعيتي باقي بماند دراين راستا بنده قطعا اين موضوع راپيگيري خواهم کرد.

وزير بهداشت درادامه اظهارداشت : نبايد اجازه بدهيد ساخت وسازبيمارستان نيمه تمام آیت‌الله خویی راکد بماندبايد دست به دست هم دهيم واز خيرين کشوربراي اتمام اين پروژه کمک بگيريم.

وی تصريح کرد: براساس شواهد، اعتبار مورد نیاز برای اتمام بیمارستان آیت‌الله خویی 700 میلیارد ریال است که قول تامین این اعتبار را به نماینده مردم و امام جمعه این شهرستان می‌دهم.

وزير بهداشت دربخشي ازسخنان خوداز تخصيص اعتبار به بيمارستان 164تختخوابي درسال جاري خبردادوگفت:

اين اعتبارتاپايان سال تخصيص مي يابد.

وي درادامه بابيان اينکه ، برای احداث دانشگاه علوم پزشکی در خوی، قبلا اقدامات خوبی صورت گرفته است گفت: از آن جمله می‌توان به احداث مجمع عالی سلامت در این شهرستان اشاره کرد که مقدمه‌ای برای احداث دانشگاه علوم پزشکی است.

وزير بهداشت همچنین امروزمرکز تصویربرداری ام.آر.آی و سی.تی.اسکن شهرستان خوی رانيز افتتاح کرد

لازم به ذکر است که وي قبل از حضور درجلسه شوراي اداري از بيمارستان آيت الله خويي ، 164 تخت‌خوابی و ازبیمارستان قمر بنی هاشم این شهرستان بازدید کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.