سیستان وبلوچستان

برگزاری کارگاه آموزشی ایمنی عمومی در سیستان و بلوچستان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: کارگاه آموزشی ایمنی عمومی، شناسایی خطرات و ارزیابی ریسک ویژه مهندسان ناظر عضو سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان در زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛مهرداد جهاندیده افزود: کلاس های آموزشی این دوره در راستای اجرای دستورات ابلاغی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تفاهم‌ نامه امضا شده بین این اداره و سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این کلاس ها را ارتقا فرهنگ ایمنی و بهداشت ‌کار و کاهش حوادث ناشی از آن در کارگاه‌های ساختمانی عنوان کرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: شرکت‌ کنندگانی که در این دوره موفق به اخذ گواهینامه شوند می ‌توانند با رعایت سایر مقررات و دستورالعمل ها به کار گرفته شوند.

جهاندیده بیان کرد: مسولان ایمنی در کارگاه‌های ساختمانی از سوی کارفرمایان متقاضی به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان معرفی و گواهی صلاحیت ایمنی دریافت کرده و در کارگاه‌ ها به‌ عنوان مسئول ایمنی مشغول بکار می شوند.

وی خاطر نشان کرد: پس از برگزاری آزمون، به قبول ‌شدگان مدرک رسمی مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت‌ کار اعطاء می‌ شود.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.