سیستان وبلوچستان

فراکسیون‌های ولایت و امید برای تحقق خواسته‌های رهبری تلاش کنند

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: فراکسیون‌های ولایت و امید در کنار هم قرار گرفته و برای تحقق خواسته‌های رهبرمعظم انقلاب تلاش کنند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛غلام محمد طاهری افزود: اصلاح‌طلبان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران آرای بیشتری کسب کردند اما اقبال مردم در سراسر کشور به اصولگرایان و مستقلان متمایل به اصولگرایی بیشتر بود و همین امر موجب شد تا اکثریت کرسی‌های مجلس شورای اسلامی به اصولگرایان تعلق گیرد.

وی افزود: متأسفانه شاهد اظهارات ناشایست از سوی برخی از اصلاح‌طلبان بودیم که رأی تهرانی‌ها را به دلیل انتخاب اصلاح‌طلبان باکیفیت‌تر از شهرستانی‌ها قلمداد کردند و به استناد این موضوع شهرستانی‌ها را عقب‌مانده سیاسی توصیف کردند و چون در تهران اکثریت را داشتند تصور دوستان اصلاح‌طلب ما این بود که اکثریت مجلس با آنها است اما انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی مشخص کرد که نمایندگانی که به مجلس شورای اسلامی راه پیداکرده‌اند پایبند به آرمان‌های اصیل انقلاب، نظام امام و ولایت است.

وی ادامه داد: وزن فراکسیون ولایت و امید در انتخابات هیئت رئیسه مشخص شد و از 12 نفر اعضاء هیئت رئیسه مجلس 9 نفر اصولگرا و سه نفر اصلاح‌طلب هستند این انتخابات مشخص کرد که اکثریت مجلس با اصولگرایان و مستقلان متمایل به اصولگرایی است که نمایندگان استان ما هم اکثریت اصولگرا و یا مستقل متمایل به اصولگرایی هستند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه مهم است این است که هر دو فراکسیون ولایت و امید در کنار هم قرار گرفته و برای تحقق خواسته‌های رهبرمعظم انقلاب تلاش کنند لازم است مجلس به دو معضل مهم یکی مشکلات اقتصادی و دوم فرهنگی به طور جد ورود پیدا کند و ضعف نظارتی را برطرف و در نظارت قوی‌تر وجدی‌تر باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار