بیرجند؛

کسب رتبه برتر شورای اقامه نماز فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

در مراسم تجليل از فعالان اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ششمين سال پياپی خراسان جنوبی رتبه برتر شورای اقامه نماز را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بيرجند ؛ مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت : اقامه نماز اول وقت در ادارات،پخش اذان،تجليل و تقدير از فعالان نماز و ائمه جمعه و جماعت در کانون ها و مساجد،برگزاری دوره آموزشی کارکنان،برپايی نمايشگاه های متعدد پيرامون نماز،حمايت از توليدات ينمايی و نمايشی با موضوع نماز،توزيع کتاب با موضوع نماز،انعکاس اخبار حوزه نماز از طريق سايت اداره کل و نشريات و خبرگزاری های استان و برگزاری مسابقات نماز از جمله فعاليت های ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسامی استان است.

محبی افزود : تشکيل شورای اقامه نماز در مرکز استان و شهرستان های تابعه و برگزاری جلسات منظم،تهيه نيازمنديهای نمازخانه ها،توقف اجرای برنامه ها در وقت فضيلت نماز،تهيه کتب فقهی نماز و رساله مراجع عظام،نصب آيات و احاديث پيرامون نماز در نمازخانه ها،تشويق و ترغيب همکاران به نماز از برنامه های این ستاد می باشد.

لازم به ذکر است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نيز از سوی ستاد اقامه نماز استان نيز جزو چند اداره کل برتر در زمينه گسترش و اقامه نماز جماعات و ترويج اين فريضه دينی در سطح ادارات کل شناخته است.

انتهای پيام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار