بیرجند؛

115کیلو تریاک در خراسان جنوبی کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 115کیلو و 600گرم تریاک در 48 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛سرهنگ حسن کاهنی گفت:مأموران انتظامی شهرستان سرایان در راستای اجراح طرح ارتقاء امنیت اجتماعی هنگام کنترل محورهای عبوری به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و به خودرو دستور ایست دادند.

وی افزود:راننده خودرو با بی توجهی به ایست پلیس اقدام به فرار کرد که مأموران خودرو را پس از 10کیلومتر تعقیب و گریز متوقف کردند که در بازرسی از خودرو 32کیلو و 300گرم تریاک کشف کردند.

وی گفت:طی عملیاتی دیگر مأموران انتظامی شهرستان های "نهبندان" و "فردوس" هنگام کنترل محورهای عبوری به دو دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودروها را به لاین بازرسی هدایت کردند.

سرهنگ کاهنی اظهار کرد:مأموران در بازرسی از خودروها 53کیلو و 300گرم تریاک کشف کردند که در این رابطه دو خودر توقیف و چهار متهم دستگیر شدند که با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

وی خاطر نشان کرد :مأموران انتظامی پاسگاه علی آباد"بیرجند"در عملیاتی دیگر هنگام کنترل خودروهای عبوری از دو دستگاه خودروی سانتافه و پژو 405مقدار 30کیلوگرم تریاک کشف کردند.

در این عملیات ها پنج دستگاه خودرو توقیف و هشت متهم دستگیر شدند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.