اهواز؛

راه اندازی مرکز آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی اهواز

مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور باقر لاریجانی، معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: پس از ابلاغ بسته طرح تحول سلامت، زمینه سازی برای آموزش مجازی در دستور کار قرار گرفت.

مهدی سیاح افزود: به این معنی که استاد دانشگاه نیاز به حضور در تمامی جلسات درسی را نداشته باشد و بخشی از کلاس ها به صورت مجازی از طریق وب و ویدیو کنفرانس برای دانشجویان ارائه شود.

وی تصریح کرد: برگزاری دوره های بازآموزی مجازی برای پزشکان، باعث صرفه جویی در وقت می شود و در مطب و منزل امکان استفاده از اطلاعات استادان وجود دارد.

سیاح اظهار کرد: این کار از 3 سال پیش در این دانشگاه کلید خورد و مرکز آموزش مجازی شامل یک استودیو تولید محتوا برای تدریس استاد و ضبط کردن راه اندازی شد.

اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اذعان داشت: تقاضا برای آموزش عالی روز افزون است و با توجه به دستاوردهای تکنولوژی در جهان ما نیز باید از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروزه آموزش مجازی در کشورها رو به گسترش است و این نوع آموزش بسیاری از موانع برای توسعه آموزش از جمله مقدمات فیزیکی و کلاس درس را برطرف می کند.

ایدنی بیان داشت: مرکز آموزش مجازی از ماموریت های برنامه طرح تحول سلامت برای نخستین بار در خوزستان در دانشگاه علوم پزشکی اهواز راه اندازی شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.