اهواز؛

کمک میلیاردی خانواده دزفولی برای ساخت مدرسه

مدیر آموزش و پرورش دزفول بیان کرد: یک خانواده نیکوکار دزفولی برای مدرسه سازی 10 میلیارد ریال کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا نصرالله پور گفت: این خانواده نیکوکار ساکن تهران همچنین پرداخت 5 میلیارد ریال کمک مالی دیگر از محل ثلث پدر مرحوم خانواده را در صورت امکان تقبل خواهد کرد.

وی با اشاره به هزینه 27 میلیارد ریالی تخریب و بازسازی مدرسه طالقانی دزفول اظهار داشت: این واحد آموزشی در 5 طبقه ساخته می شود لذا از خیرین تقاضا می شود برای کمک به ساخت این مدرسه آموزش و پرورش را یاری کنند.

نصراله پور افزود: خیرین دزفول پارسال 168 میلیارد ریال و امسال نیز 160 میلیارد ریال برای مدرسه سازی به آموزش وپرورش کمک کردند که این میزان حمایت ها قابل تقدیر است.

محمدحسن قنبری مدیر نوسازی مدارس دزفول نیز در این نشست بیان داشت: سال گذشته تعمیر و بازسازی 32 مدرسه با اعتباری افزون بر 1 میلیارد و 500 میلیون ریال انجام شد و امسال نیز منتظر جذب اعتبار برای آماده سازی و تعمیر مدارس هستیم.

وی به حمایت بنیاد برکت از آموزش و پرورش دزفول و تقبل بازسازی 100 مدرسه در مناطق محروم این شهرستان نیز اشاره کرد و اذعان داشت: پارسال 3 مدرسه شش کلاسه،9 کلاسه و 12 کلاسه با صرف اعتباری افزون بر 34 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط بنیاد برکت ساخته و تحویل آموزش و پرورش دزفول شد.

قنبری افزود: امسال نیز 10 طرح آموزشی در مناطق محروم شهرستان دزفول ساخته می شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.