رشت؛

آتش سوزی در ۳ هکتار از جنگل‌های جاده رشت به تهران + تصاویر

امروز در جاده رشت_ تهران از جنگل های آب منطقه ای گیلان دچار آتش سوزی شد ، که با حضور به موقع آتش نشانان در محل حریق اطفا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت در این باره گفت: در ساعت ۱۴ و سه دقیقه خبر آتش سوزی به سازمان اطلاع داده شد که بلافاصله ماشین های آتش نشانی به محل اعزام شدند.
آتش سوزی در ۳ هکتار از جنگل‌های جاده رشت به تهران  + تصاویر

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت افزود: ابتدا ۴ گروه آتش نشانی با ۱۲ نیروی آتش نشان و ۳ مسئول ارشد سازمان به محل اعزام شده‌اند.

آتش سوزی در ۳ هکتار از جنگل‌های جاده رشت به تهران  + تصاویر
مومنی با اشاره  به شدت باد در منطقه  گفت:  یک ماشین و ۴ نیروی آتش نشان دیگر به محل حریق اعزام شد وتوانستیم با عملیات گسترده آتش را مهار کنیم واز سرایت به پمپ بنزین و منازل مسکونی جلوگیری کامل شد. 

آتش سوزی در ۳ هکتار از جنگل‌های جاده رشت به تهران  + تصاویر
وی منطقه را دارای علفزار و درخت توصیف کرد و گفت: وسعت این آتش سوزی ۳ هکتار تخمین زده می‌شود.که با تلاش همکاران در ساعت 19:45 آتش کاملا در منطقه مهار شد.

 معاون عملیات سازمان آتش نشانی در ادامه افزود :در رشت ۹۰ درصد از این‌گونه حریق‌ها ناشی از عوامل انسانی می باشد و همچنین با توجه به افزایش دما و وزش باد از   شهروندان عزیز رشت می‌خواهیم که از روشن کردن آتش در مراتع و مناطق جنگلی خودداری کنند.

انتهای پیام/س

 
برچسب ها: آتش سوزی ، جنگل ، رشت ، نهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.