رشت؛

محدودیت ترافیک در آزاده راه رشت_ قزوین

آزاد راه قروین _ رشت از محدوده رودبار به سمت رشت از سحرگاه امروز بسته شده است.

محمود ایرانپرست مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی گیلان به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از رشت گفت: به جهت حجم زیاد وسایل نقلیه که از ورودی های استان به ویژه از محور قزوین به رشت  طی روزهای گذشته به  استان گیلان ورود کرده اند  و این تعداد خودرو که امروز نیز از استان خارج خواهند شد ،یقینا با ترافیک طولانی مواجه خواهیم شد.

 لذا طی هماهنگی با پلیس راه استان ،  آزاد راه مذکور  از محدوده تتکابن به سمت رودبار موقتا بازگشایی شده و مسیر برگشت که از رودبار به رشت میباشد در آزاد راه بسته  و خودروها به جاده قدیم هدایت میشوند  تا انشاالله بتوانیم خودروهایی که از استان و از این محور خارج می شوند را با حداقل ترافیک عبور دهیم . 

ایرانپرست در ادامه  افزود : که این محدودیت تا نیمه شب امشب ادامه دارد  و پس از آن مجدد ادامه آزاد راه از تتکابن به سمت رودبار بسته شده و مسیر آزاد راه از رودبار به رشت بازگشایی می شود و انشاالله در هفته های آتی با اتمام محدوده ای از آزاد راه که به علت نشست سطح آسفالت بسته شده بود ، بازگشایی و تردد در هر دو لاین آزاد راه برقرار می شود.

 وی از رانندگان درخواست نمود که  با عوامل راهداری و پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند و با شماره تلفنهای ۱۴۱ و    ۳۳۳۱۱۱۱۱ ۰۱۳ مرکز مدیریت راه ها ، از آخرین وضعیت جاده های استان باخبر شوند.



انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.