رییس سازمان وظیفه ناجا خبر داد:

ارائه معرفی نامه برای دریافت تسهیلات جریمه سربازی/انصار و قوامین بانکهای عامل

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: برای دریافت تسهیلات بانکی جریمه غیبت سربازی به بانک ها معرفی نامه می دهیم.

ارائه معرفی نامه برای دریافت تسهیلات جریمه سربازی/انصار و قوامین بانکهای عاملبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار صدرالسادات با بیان اینکه کسانی که بیش از هشت سال غیبت سربازی دارند می توانند با پرداخت جریمه، کارت معافیت دریافت کنند، افزود: افراد واجد شرایط می توانند تا پایان امسال از این طرح استفاده کنند.

وی درباره استفاده از تسهیلات اقساطی برای پرداخت مبلغ جریمه نیز گفت: مشمولان این طرح با پرداخت یک سوم مبلغ جریمه غیبت سربازی برای پرداخت اقساطی بقیه جریمه می توانند به بانک های انصار و قوامین مراجعه و با بانک برای دریافت تسهیلات بیش از یک سال بازپرداخت به توافق برسند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با اعلام اینکه این سازمان دخالتی در توافق متقاضیان و بانکها ندارد و بحث سود تسهیلات با خود بانک است، افزود: مبلغ جریمه پس از دریافت به حساب خزانه واریز می شود.

سردار صدرالسادات گفت: بحث مراجعه مشمولان به بانکها در قانون پیش بینی نشده است اما ما با بانکها صحبت هایی برای کمک به متقاضیان داشته ایم.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا افزود: براساس قانون غایبان از خدمت باید تا یکسال همه مبلغ جریمه را با این سازمان تسویه کنند اما موعد باز پرداخت تسهیلات بانک ها برای این موضوع به بانک ها مرتبط است.

وی با اعلام اینکه تسهیلات خوبی از سوی سازمان وظیفه عمومی برای مشمولان غایبان و پرداخت جریمه کارت معافیت از خدمت ارائه شده است، گفت: در حال حاضر بانک های قوامین و انصار به عنوان بانک های عامل معرفی شده اند و سازمان برای استفاده متقاضیان از تسهیلات اقساطی به مشمولان واجد شرایط معرفی نامه ارائه می کند تا از این تسهیلات بهره مند شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
-
m
۱۳:۱۳ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
باسلم ایا درحین پردخت قسطی سربازی میشود بیمه تامین اجتماعی شد یا نه باتشکر از لطف شما
Iran (Islamic Republic of)
javad
۲۰:۰۲ ۰۹ اسفند ۱۳۹۵
دوستان بنده دانشجو هستم و برای معرفی طرح به یکی از اقوام این صفحه را مطالعه کردم اما فردی که ۸سال تمام سربازی نرفته شاید مشکلاتی داشته و صرفا نباید از زاویه تنبلی نگاه کرد.
اما کسی که با افتخار ۲سال خدمت کرده یعنی فردی که دو سال سختی کشیده اما ۶ سال دیگر با برخورداری از امکانات اجتماعی که کارت پایان خدمت می خواهد و از آن مهم تر با آرامش زندگی کرده نه مثل یک فراری که هیچ گاه آرامش ندارد و از امکانات بسیار مهمی نیز نمیتواند استفاده کند.
و همین ۸ سال بدون برخورداری از امکانات اجتماعی و با ترس و لرز زندگی کردن برای مجازات او بیش از حد هم می باشد.
اما پرداخت وام اسلامی برای ازدواج هم فورا باید تسهیل شود و بانک ها و بورس نیز به معنای واقعی اسلامی شوند نه صرفا بصورت اسمی،اما مردم نیز باید نقش خود را ایفا کنند و بصورت منفعل در جامعه زندگی نکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
ازنمایندگان مردم درمجلس تقاضامندیم این قانون خریدسربازی را لغوکنند این اوج بیعدالتییست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
مگه خداوند و پیامبرش نفرمودند تمامی انسان ها باهم برابرند.بین انسان ها فرقی وجود ندارد...پس شما چرا جریمه سربازی متفاوتی لحاظ کردین.
کسی که درس خونده زحمت کشیده کارشناسی ارشد گرفته.به سختی شهریه سنگین دانشگاه رو تامین کرده.از این طرف هم بایستی 30 میلیون بخاطر جریمه سربازی پول بده.اگه در جامعه کار بود میگفتیم باشه چاره ای نیست .
والا انصاف نیست.کسی که درس نخونده.رفته واسه خودش گشته حالا با 10 میلیون معاف میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
یکی از آشنایان پول داره و غیبتش 9سال ولی میگه پول نمیدم بابت کارت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
یعنی اونی که درس نخونده سربازیم نرفته از اونی که درس خونده و تا مقطع ارشد تلاش کرده جلوتره!!!! چی بگم اونی که این قانونو تصویب میکنی انصافت کجا رفته!!! اخه آدم چی بگه!!! ! علامت سوالی که مسئولان باید به فکر جوابش باشن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
واقعا برای این قوانین سربازی و ارزشی که برای درس و عمر جوونا و قوانین قائله متاسفم.کسایی که میرن دنبال درس و تحصیلات وقتی درسشون تموم میشه یا باید با قیمت بیشتری سربازی رو بخرن یا اینکه برن و برگردن در حالی که با مشکل کار روبرو هستن،در حالی که کسایی که دنبال درس نرفتن و رفتن سر کار و چه بسا با نرفتن به سربازی قوانین رو هم زیر پا گذاشتن سربازی رو ارزونتر و اونم با تسهیلات میخرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
فرق اونی که خدمت نرفته بااون که خدمت رفته اینه که اون که نرفته میره دنبال کار و زندگیش،کارشو سرو سامون میده میاد میره وام میگیره خدمت سربازیشو میخره اونیم که رفته و برگشته تازه داره دنبال کار میگرده
Iran (Islamic Republic of)
4
۱۴:۲۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
ولی اونی که رفته واقعا بهش ظلم شده چون اگه قراره کسی نره پس این قانون باید برای همه باشه پس اونی که پول داره نره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
ای کاش یه کمی به فکر وام ازدواج هم باشن....
-
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
ای با با دیگه اونی که 2سال خدمت کرده با اونی که اصلا خدمت نرفته هیچ تفاوتی ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
منی که پارسال خدمتم رو تموم کردم حالا 3 میلیون وام ازدواج نمیتونم بگیرم ولی کسی که نه ازدواج کرده نه سربازی رفته حالا میاد وام میگیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
اینطوری شده دیگه... متاسفانه فقط اسم جوون مونده
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۵۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
جالبه برای چیزی که سنت پیغمبر (ص) هست حاضر نیستن وام بدن ولی برای فرار از سربازی که اونم جز فرامین دینیمون هست دارن وام میدن
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۱۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
من خیلی ناراحتم که دوسال خدمت شرافتمندانه کردم راحت حقم پایمال شد طرف هشت سال نره سربازی اخرم حاظر آماده بیا کارتتو بگیر پس ما اشتباه کردیم خدمت کردیم آیا این برابری است؟
آخرین اخبار