آتش سوزی در مغازه صافکاری شهرک بهشتی+تصاویر

رعایت نکردن اصول ایمنی در مغازه صافکاری در شهرک شهید بهشتی، آتش نشانان را محل حادثه کشاند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با تماس های مالک مغازه و همسایگان شاهد ماجرا با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه در خیابان افسریه، 15 متری چهارم، روبروی شهرک شهید بهشتی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 19:15 عصر دیروز زنگ ایستگاه 15 را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه تیم نجات 2 راهی محل حادثه شدند.

احمد ربیع زاده فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره اظهار داشت: در محل حادثه یک باب مغازه صافکاری و نقاشی خودرو به مساحت حدود 40متر مربع دچار آتش سوزی شده بود و دود شدید از آن به بیرون زبانه می کشید.

آتش سوزی در  مغازه صافکاری شهرک بهشتی+تصاویر

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق و گاز مغازه با رعایت نکات ایمنی و استفاده از دستگاه تنفسی وارد شدند و با کالاهای قابل اشتعال زیادی که در انتهای مغازه بر روی هم انباشته شده بود روبرو شدند.

ربیع زاده تاکید کرد: آتش سوزی در این مغازه صافکاری و نقاشی به سرعت گسترش یافته و در حال سرایت به یک دستگاه خودروی پارک شده در داخل مغازه بود که آتش نشانان به سرعت آتش سوزی را مهار کرده و خودرو را به خارج از مغازه انتقال دادند.

آتش سوزی در  مغازه صافکاری شهرک بهشتی+تصاویر

آتش سوزی در  مغازه صافکاری شهرک بهشتی+تصاویر

گفتنی است: خوشبختانه با عملیات سریع آتش نشانان از گسترش آتش سوزی و سرایت آن به اطراف جلوگیری شد و در نهایت آتش نشانان با لکه گیری و اطمینان از رفع خطر هر گونه حادثه به ماموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار