با همکاری بهزیستی و وزارت بهداشت؛

راه اندازی سامانه 4 رقمی 4327

مدیر اجرایی خط زندگی گفت: این سامانه با همکاری سازمان بهزیستی کشور، اداره سلامت شهرداری تهران، وزارت بهداشت، بنیاد بیماری های نادر ایران، و همکاری بیش از 50 مرکز تخصصی راه اندازی شد.

راه اندازی سامانه 4 رقمی 4327امید بهشتی مدیر اجرایی خط زندگی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص راه اندازی شماره تلفن ضروری برای استفاده روزمره سالمندان اظهار داشت: خط زندگی به صورت 24 ساعته در حال فعالییت است.

وی افزود: این مرکز با همکاری سازمان بهزیستی کشور، اداره سلامت شهرداری تهران ، وزارت بهداشت ، بنیاد بیماری های نادر ایران ، و همکاری بیش از 50 مرکز تخصصی مشغول فعالییت است.

مدیر اجرایی خط زندگی با بیان اینکه سالمندان و خانواده های آنها می توانند درخواست خود را با این سامانه مطرح و از خدمات مورد لازم بهره مند شوند، بیان کرد: تمامی مجموعه های خدماتی که از طریق خط زندگی هماهنگ می شوند موظف هستند با تخفیف ویژه برای سالمندان ارائه خدمت کنند، چرا که در تمامی مراحل بر عملکرد آنها نظارت دائمی و مستمر وجود دارد .

بهشتی بیان کرد: استفاده از خدمات این سامانه نیازمند ثبت نام نبوده و تمامی فرایند کاری برای سالمندان رایگان است. 

وی در خصوص بهره مندی سالمندان از این طرح در شهرستان ها مطرح کرد: هموطنان شهرستانی می توانند با تماس با تلفن 4 رقمی 4327 ، مجموعه فعالیت های که در تهران دارند را با برنامه ریزی به انجام رسانند.

به گفته بهشتی تا کنون بیش از 3000 نفر از خدمات رایگان خط زندگی بهره مند شده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار