محسنی بندپی در مراسم معارفه سرپرست بهزبستی استان تهران؛

نجات بیش از 4 هزار مددجو از مرگ/بهزیستی رتبه دوم دریافت حقوق پایین را به خود اختصاص داد

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در سال94، با استفاده از خطوط تلفن مشترک 1480،حدود 4 هزار و 800 نفر از مددجویان بهزیستی را از مرگ حتمی نجات دادیم.

به گزازش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم آیین تکریم و معارفه سرپرست بهزبستی استان تهران که امروز (چهارشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به مسئولیت و شرح وظایف سازمان بهزیستی کشور در سال 95، این سازمان نگاه کارشناسانه به پیشگیری از وقوع آسیب های اجتماعی دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه سالانه 25 هزار کودک معلول ژنتیک متولد می شود بنابراین تخصصی کارکردن، اولویت توجه بر مسائل پیشگیری از جمله اهداف مهم دولت تدبیر و امید است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بر این اساس توانستیم مجلس شورای اسلامی را متقاعد کنیم تا با استفاده از تمام کسانی که مشاوره ژنتیک قبل از ازدواج را در مراکز مرتبط با سازمان بهزیستی و خود سازمان ارائه می دهند، آزمایش ژنتیک را ضروری و لازم الاجرا بدانند.

محسنی بندپی در ادامه تصریح کرد: بحث اشتغال محوری، ارتقای آگاهی مردم و غیره در حوزه آسیب های اجتماعی از جمله اقدامات خوبی است که در این راستا در سطح ملی انجام داده ایم.

وی افزود: توانمندسازی و توانبخشی به مددجویان و ارائه خدمات به آنها از بدو تولد نقش موثری را در کاهش آسیب ها خواهد داشت.

رئیس سازمان بهزیستی کل کشور با بیان اینکه امسال در سطح استان ها بحث شناسایی کودکان اتیسمی را در اولویت قرار داده ایم، تصریح کرد: اثر بخشی مداخلات علمی در شناسایی زودهنگام افراد آسیب دیده، استراتژی سازمان بهزیستی است.

وی افزود: راه اندازی خطوط مشترک تلفن 1480، یکی از اقدامات مناسب این سازمان برای ارائه خدمات مشاوره ای به مددجویان است که بر این اساس تصمیم به دو برابر کردن این خطوط را داریم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در سال94، با استفاده از خطوط تلفن مشترک 1480،حدود 4 هزار و 800 نفر از مددجویان بهزیستی را از مرگ حتمی نجات دادیم.

محسنی بندپی در ادامه تصریح کرد: همان طور که حقوق های نجومی باعث فساد می شود، حقوق های ناچیز هم اینچنین است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پایان بیان کرد: بعد از سازمان جنگل ها و مراتع، سازمان بهزیستی کمترین میزان حقوق را دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار