تالار هنر میزبان نمایش‌های اخلاقی شد

ساعت نمایشی تالار هنر در ماه مبارک رمضان هیچ تغییری نمی کند و نمایش هایی با مضامین اخلاقی روی صحنه می‌روند.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان و تغییر نمایش‌های اجرایی، تالار هنر هیچ تغییری را در برنامه‌های اعمال نمی‌کند و روند کاری خود را پیش می‌برد.

مسئول اجرایی تالار هنر در این خصوص ادامه داد: هر سال در ماه مبارک رمضان یک اثر نمایشی را روی صحنه می بردیم اما امسال با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا قبل از افطار اجراها به پایان می‌رسد و دو نمایش میزبان مخاطبان خواهد بود.

کرمی با بیان اینکه آثار مضمون اخلاقی دارند اظهار داشت: سعی بر این است نمایش ها برای کودک و نوجوانان چه به صورت مستقیم و چه غیر مستقیم پندهای اخلاقی داشته باشد اما مضمونی مستقیم با ماه مبارک رمضان ندارد.

وی در راستای آثاری که از سوی هنرمندان پیشنهاد می‌شوند، مطرح کرد: موضوع آثار به صورت آزاد است و همانند سالن‌های نمایشی معتبر دیگر تالار هنر هم از این امر مستثنی نیست و هر موضوعی که خلاقانه بر روی آن کار شود قابلیت اجرایی خواهد داشت.

گفتنی است؛ تا قبل از شب های قدر دو اثر نمایشی از جواد انصافی و بهناز مهدی‌خواه روی صحنه می‌رود و بعد از آن تالار هنر میزبان دو اثر نمایشی دیگر خواهد بود.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار