ماه رمضان و سفره پهن سینمای ایران/ با اکران‌های ماه رمضان آشنا شوید

فیلم‌های «عادت نمی‌کنیم» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان، «ایستاده در غبار» ساخته محمدحسین مهدویان و «ننه نُقلی» به کارگردانی پرویز صبری، به ترتیب در گروه‌های اریکه ایرانیان، زندگی و ماندانا اکران می‌شوند.

ماه رمضان و سفره پهن سینمای ایران/ با اکران‌های ماه رمضان آشنا شویدبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از امروز چهارشنبه 12 خرداد و در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اکران سه فیلم در سه گروه «اریکه ایرانیان»، «زندگی» و «ماندانا» آغاز خواهد شد.

بنا‌براین گزارش فیلم‌های «عادت نمی‌کنیم» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان، «ایستاده در غبار» ساخته محمدحسین مهدویان و «ننه نُقلی» به کارگردانی پرویز صبری، به ترتیب در گروه‌های اریکه ایرانیان، زندگی و ماندانا اکران می‌شوند.


*«عادت‌ نمی‌کنیم»

فیلم «عادت نمی‌کنیم» به نویسندگی مشترک سارا سلطانی و ابراهیم ابراهیمیان و کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

بازیگران این فیلم محمدرضا فروتن، ساره بيات، حميدرضا آذرنگ، هدیه تهرانی، پانته‌آ پناهی‌ها، شيرين يزدان‌بخش، نقی سيف جمالی، رويا حسينی و ... هستند.

در این فیلم محمدرضا فروتن و هدیه تهرانی پس از 17 سال دوباره همبازی شده‌اند. 

«ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» عنوان اولین فیلم این کارگردان است که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.


*«ایستاده در غبار»

«ایستاده در غبار» زندگی حاج احمد متوسلیان، فرمانده جاویدالاثر لشکر محمد رسول الله (ص) را از دوران کودکی تا سال‌های حضور در جبهه‌های جنگ و مفقود شدنش روایت می‌کند.

این فیلم اولین فیلم بلند محمدحسين مهدويان است که پیش از این  فيلم‌های مستند «استخوان لای زخم»، «ثنا»، «آخرين روزهای زمستان» را ساخته است.

در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیات داوران به محمدحسین مهدویان برای فیلم «ایستاده در غبار» اهدا شد.


*«ننه نقلی»

 «ننه نقلی» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی پرویز صبری ساخته سال ۱۳۹۰ است.

در این فیلم احمدرضا اسعدی، رضا عظیمی و اسداله یکتا به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم مخصوص کودکان و نوجوانان است.




انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار