در اکران خصوصی فیلم «ایستاده در غبار»؛

آبیار: ما به شهدایی مانند متوسلیان و همت مدیونیم/ حمیدیان: ای کاش سری‎‌های بعدی «ایستاده در غبار» ساخته شود

اکران خصوصی فیلم «ایستاده در غبار» با حضور عوامل فیلم در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد.

آبیار: ما به شهدایی مانند متوسلیان و همت مدیونیم/ حمیدیان: ای کاش سری‎‌های بعدی «ایستاده در غبار» ساخته شودبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اکران خصوصی فیلم «ایستاده در غبار» با حضور عوامل فیلم در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد.

در ابتدا و قبل از شروع فیلم عوامل و برخی از هنرمندان عکس های یادگاری گرفتند و تابلوی این فیلم را امضاء کردند و پس از آن فیلم اکران شد و در پایان نمایش بهروز افخمی به عنوان اولین نفر روی صحنه آمد و گفت: اثر «آخرین روزهای زمستان» ما را حیرت زده کرد اما «ایستاده در غبار» نیز کاری پخته و بسیار سخت بود و در معرفی شخصیت حسن باقری بسیار خوب عمل کرد.

وی افزود:«خمسه خمسه» از قسمت چهارم «آخرین روزهای زمستان» الهام گرفته که امیدوارم بتوانیم آن را بسازیم.

بابک حمیدیان عنوان کرد:قبل از اینکه فیلم را ببینم به آن لحظه ای که بی سیم دست حاج احمد است حسادت کردم. ای کاش به جای تولید سری فیلم ها با کیفیت پایین، «ایستاده در غبار» 2، 3، 4 ساخته شود.

وی ادامه داد:این فیلم چکیده رویای من است. امیدوارم اگر مهدویان قصد ادامه این جریان را داشت می‌خواهم من را به عنوان یکی از هنرورانش بپذیرد. این موضوع جدی است و شعار نمی دهم.

هادی مقدم دوست اظهار داشت: از مهدویان به جهت ساخت چنین فیلم قدرتمندی تشکر می کنم. ما در این فیلم شاهد شخصیتی بودیم که ایثار و گذشت واقعی را به همراه داشت و به خوبی و دقت به این قهرمان پرداخته و شناسایی شده است.

نرگس آبیار اظهار داشت: ما به شهدایی مانند متوسلیان و همت مدیونیم و «ایستاده در غبار» فیلمی است که به نرمی و خوبی ایثار این بزرگان را به ما نشان داد،ما به ساخت فیلم های این چنینی نیاز دارد.

وی در ادامه صحبت های خود در خصوص توقیف «عادت نمی‌کنیم» بیان کرد: همه ما می دانیم فیلمسازی کار سختی است و دوستان ما در شرایط دشوار فیلمهای خود را می سازند. امیدوارم اتفاقاتی مانند توقیف این فیلم پیش نیاید و این مشکل رویداد برطرف شود تا سینما به روال سر زندگی خودش پیش برود.

حمید فرخ نژاد تصریح کرد:متاسفم که داوران جشنواره فیلم فجر بازی خوب و زیبای هادی حجازی را ندیدند.

جواد نوروز بیگی عنوان کرد:بعد از مدت ها فیلم ویژه‌ای دیدم باید بگویم من متعلق به این سینما بودم و نمی دانم چرا جدا شدم امیدوارم به آن برگردم و ای کاش فیلم تمام نمی شد تا خودم را بیشتر به عنوان رزمنده بسیجی ببینم.

محمد حسین مهدویان اظهار داشت: اطلاعاتی مبنی بر زنده بودن احمد متوسلیان و همراهانش منتشر شده است که باید بگویم  همیشه موضع ایران این بوده که آنها رژیم صهیونیستی هستند و باید برگردند.

وی در مورد راه افتادن کمپین در فضای مجازی راجع به زنده بودن حاج احمد متوسلیان و همراهانش عنوان کرد: امیدوارم با این فیلم به این کمپین بپیوندیم.

این کارگردان در ادامه صحبت‌های خود به متن نامه‌ای که خطاب به دکتر ظریف نوشته شده بود و توسط برخی هنرمندان امضاء می‌شد اشاره کرد.

در پایان سردار کاظمینی، مسعود رجبی معمار و داریوش فرضیایی به کیفیت بالا و شریف بودن «ایستاده در غبار» اشاره کردند.

در این مراسم هنرمندانی چون علی معلم، مینادساداتی، الهام چرخنده، حسام الدین آشنا، مرجان شیر محمدی، رضاکیانیان و... حضور داشتند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار