اعتراض تهیه‌کننده «ایستاده در غبار» به پخش تیزر فیلمش از شبکه جم

حبیب والی‌نژاد تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ایستاده در غبار»، نسبت به پخش غیرمجاز تیزر این فیلم از یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای واکنش نشان داد.

اعتراض تهیه‌کننده «ایستاده در غبار» به پخش تیزر از شبکه جم
به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  بنابر اعلام مدیر رسانه‌ای فیلم، در متن توضیحات تهیه‌کننده «ایستاده در غبار» درباره پخش بدون اجازه آخرین تیزر منتشر شده فیلم در رسانه‌ها از شبکه ماهواره‌ای جم، آمده است:
 
«ضمن اعتراض به رفتار مزورانه و شیطنت مدیران شبکه مذکور برای حل مشکلات ایجاد شده برای بعضی فیلم‌ها، اعلام می‌کنیم که عوامل تولید و نمایش فیلم سینمایی ایستاده در غبار، هیچ درخواستی را برای نمایش هرگونه تیزر یا تبلیغی در آن شبکه نداشته‌اند.
 
مقابله با استکبار و جریانات ضد فرهنگ اسلامی مهمترین منش زندگی سردار رشید اسلام، حاج احمد متوسلیان بوده و همین منش خالصانه نیز موجب اسارت سی و چند ساله ایشان در دستان دشمنان است. بر همین اساس، طبیعی است که هیچ یک از عوامل ایستاده در غبار به پخش تیزرهای فیلم در شبکه‌ای که رفتار رسانه‌ای آن بر خلاف منش آن بزرگوار است، راضی نبوده، نیست و نخواهد بود».
 
به گزارش مدیر رسانه‌ای «ایستاده در غبار»، پس از آنکه در روزهای گذشته حرف و حدیث‌های بسیاری درباره پخش تیزر فیلم‌های سینمایی از شبکه ماهواره‌ای «جم» منتشر و باعث بروز حواشی‌ای برای بعضی فیلم‌ها شده بود، این شبکه آخرین تیزر منتشر شده فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» در رسانه‌ها را بدون اجازه سازندگان روی آنتن برد که این اقدام، با تعجب اهالی رسانه و عوامل تولید فیلم روبرو شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۵
کاملا معلومه مدیران شبکه اونوری افکار عمومی رو بازی میدن تا جوونای ایرانی رو گیج کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۵
اين داره فيلم بازى ميكنه فكر ميكنه كه ما متوجه نميشم اخه برادر من اونا بدون پول اسم خودشونم به زبون نميارن تبليغو دادى بهش حالا اومدى مارو رنگ كنى عجب ادميه ها خدايى اين داره مارو ساده فرض ميكنه خدايى اين خودش يه توهين به ماهاست والله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۵
شخص محترم لطفا زود قضاوت نکنید.اگر مطمئن هستید مستند نظر بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۵
مگه میشه این شبکه ها بدون پول کاری کنن و بعد همینطوری تلیغ کنن یکم سخته قبولش
آخرین اخبار