شیراز؛

اجرای برنامه ای متفاوت برای برپایی نماز در کشور

امسال برنامه متفاوتی برای برپایی نماز در سطح کشور اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در نخستین همایش مدیران و دبیران ستاد اقامه نماز شهرستان سروستان که با هدف تبیین برنامه‌ها، رویکردها، سیاست های جدید و هم افزایی در اجرای برنامه ها و بررسی نقاط ضعف و قوت و اعلام نتایج طرح نماز شایستگان به همراه بود از 15 نفر از دانش آموزان شرکت کننده در این طرح با اهداء لوح تجلیل شد.
محمد حسین رضایی مشاور رئیس جمهور در امر نماز ضمن بر شمردن برخی از اقدامات مؤثر، به ارائه راهکار و راهبردهای پیشنهادی خود برای حاضران پرداخت و اظهار کرد: امسال برنامه ای متفاوتی برای برپایی نماز در سطح کشور اجرا می شود.  
وی ادامه داد: عمدتا تمام نگاه ها و برنامه ها که در حال حاضر صورت می گیرد در آموزش به جوانان و پاسخ به آنان و پژوهشهایی برای گرایش بیشتر جوانان به نماز انجام شده است.  
حجت الاسلام حسینی دبیر این همایش نیز گفت: برای برگزاری این همایش فراخوان مقاله با سه موضوع شیوه و سیره دعوت پیامبر به نماز، شیوه و دعوت امام راحل و مقام معظم رهبری به نماز و همچنین شیوه و دعوت جوانان به نماز نیز صورت گرفته است که در این خصوص 20 اثر به دبیرخانه این همایش ارسال و در پایان پس از بررسی 3 اثر انتخاب و در این همایش از آنها نیز تجلیل شد .
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار