اهواز؛

رشد جودو با فعال شدن باشگاه‌های جودو

امیدوارم با انتخاب آقای فضل‌الله‌پور، او بتواند برنامه‌ریزی‌هایی که پیش‌بینی کرده است را محقق و عملیاتی کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در مجمع انتخاب رییس هیات جودو استان گفت: فعال شدن باشگاه‌ها به رشد جودو در استان کمک شایانی می‌کند و باید این باشگاه‌ها در سطح استان فعال شوند.

فرامرز کیانی‌زاده اظهار کرد: جودو خوزستان در سال‌های قبل سابقه و پیشینه خوبی داشته و حداقل تا سه چهار سال پیش اوضاع این رشته ورزشی در استان بهتر از حال حاضر بود. جا دارد یادی کنم از آقای سعدالله‌خانی که حدود 15 سال ریاست هیات جودو استان را بر عهده داشت و با تمام توان به این رشته در استان خدمت کرد.

وی ادامه داد: امیدوارم با انتخاب آقای فضل‌الله‌پور، او بتواند برنامه‌ریزی‌هایی که پیش‌بینی کرده است را محقق و عملیاتی کند. او خودش در کار است و تفاوت دانشگاهی بودن و تئوری حرف زدن تا عمل و اجرا را درک می‌کند. این مساله در چهار پنج سال اخیر نمود زیادی پیدا کرده است. کمبود امکانات مالی به قدری زیاد است که کار کردن واقعا سخت است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: فضل‌الله‌پور در کارهای اجرایی دستی بر آتش دارد. بنابراین انتظار از او بیشتر از خیلی دیگر از افراد است. چرا که او هم انسان فنی است و هم ورزشکار جودو بوده و هم در کار مدیریتی و اجرا در استانداری سمت دارد.

وی خطاب به رییس جدید هیات جودو استان گفت: قطعا انتظار و توقع ما از شما بیشتر خواهد بود. این گوی و این میدان و امیدوارم در وهله اول جودو را به جایگاه خود بازگردانید و سپس در سال‌های بعد به دنبال ارتقا و پیشرفت آن باشیم.

وی افزود: انتظار داریم تیمی قوی ببندید؛ چرا که با این کار و انتخاب دبیر، نایب‌رییس و اعضای هیات رییسه قوی می‌توان به جودو استان خدمت کرد. در این میان وجود دبیر قوی از اهمیت خاصی برخوردار است. چرا که دبیر هیات باید وقت بگذارد و جبران وقت کم رییس هیات را بکند. دبیر خوب مکمل کار رییس هیات می‌باشد و دبیر بد نیز او را زیر سوال خواهد برد. از شما می‌خواهم کمیته‌های‌تان نیز ظاهری نباشند و کسانی انتخاب شوند که بتوانند واقعا کمک کنند.

کیانی‌زاده در خصوص جودو بانوان نیز اظهار کرد: جودو بانوان یک ظرفیت در استان است که البته در سال قبل در قبال آن خوب عمل نکردیم. البته شرایط کمی سخت است ولی انتظار داریم در این بخش هم کار شود تا مدال‌آوری داشته باشیم.

وی توصیه کرد: در رده‌های سنی مختلف باید مسابقات در سطح استان برگزار شود و در مراحل بعد، برگزاری لیگ‌های جودو خوزستان برگزار و باشگاه‌ها نیز فعال شوند. فعال شدن باشگاه‌ها به رشد جودو در استان کمک شایانی می‌کند و باید این باشگاه‌ها در سطح استان فعال شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین برگزاری دوره‌های داوری درجه یک، دو و سه و کمک به داوران جهت شرکت در این دوره‌ها را خواستار شد و اظهار امیدواری کرد، رییس جدید در راستای این برنامه‌ها موفق عمل کند و از ظرفیت استان و اعضای مجمع نهایت استفاده را ببرد.

وی خطاب به اعضای مجمع اعلام کرد مشارکت و حضور فعال‌تر و بیشتری در هیات جودو وجود داشته باشد و اینگونه نباشد که پس از این مجمع تا چهار سال آینده دیگر دیده نشوند.
کیانی‌زاده در پایان بیان کرد: امیدوارم با توجه به ظرفیت‌هایی که استان در سطح آسیا و جهان دارد، خیلی زود جودو خوزستان به جایگاه قبلی خود بازگردد.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.