اهواز؛

تشریح جزئیات اعزام دانشگاهیان خوزستان به عتبات

ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان از 10 خرداد آغاز شده و تا 25 خرداد از طریق سایت امکان‌پذیر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان خوزستان با بیان این‌که ثبت‌نام پانزدهمین دوره عتبات برای کلیه اساتید، دانشجویان دختر و پسر متأهل و مجرد و کارکنان دانشگاه‌ها امکان‌پذیر است، گفت: ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان تا 25 خردادماه ادامه دارد.

علیرضا میرسلیم افزود:  ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان از 10 خرداد آغاز شده و تا 25 خرداد از طریق سایت امکان‌پذیر خواهد بود؛ قرعه‌کشی نیز در روز 29 خرداد انجام می‌شود و کلیه اساتید و دانشجویان متأهل و مجرد و کارکنان دانشگاه‌ها می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند.

وی بیان کرد: از خوزستان 10 کاروان زمینی اعزام خواهند شد که اعزام آن‌ها از 21 مرداد آغاز و تا یکم مهرماه ادامه خواهد داشت؛ همچنین سقف ظرفیت در این 10 کاروان برای استان خوزستان 400 نفر است. طبق تمهیدات و رایزنی‌های انجام‌شده با بانک ملت به هر زائر و یک نفر همراه او یک میلیون تومان وام قرض‌الحسنه با کارمزد چهار درصد پرداخت خواهد شد.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان خوزستان ادامه داد: کاروان‌ها هفت شب در کربلا، نجف و کاظمین حضور خواهند داشت و با هماهنگی انجام‌شده با سازمان حج و زیارت و شرکت شمسا، کلیه زائران عتبات دانشگاهی در هتل واحدی مستقر خواهند شد.

میرسلیم با اشاره به برنامه‌های فرهنگی پیش از تشرف زائران به عتبات عالیات، گفت: این برنامه‌ها شامل برگزاری مسابقات، اهدای کتب و محصولات فرهنگی و ... خواهند بود.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.