امسال بالای ۷۵ درصد از رشد و ارتقای همکاری و تلاش منطقی رسانه ها با نیروی انتظامی در راستای ارتقای دانش مردم در بخش های مختلف را شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: ۱۵ پرونده را اصحاب رسانه با تلاش نیروی انتظامی به صلح و سازش منجر کردند.

سرهنگ سید رحمان موسوی اظهار کرد: امسال بالای ۷۵ درصد از رشد و ارتقای همکاری و تلاش منطقی رسانه ها با نیروی انتظامی در راستای ارتقای دانش مردم در بخش های مختلف را شاهد بودیم.

وی افزود: این همکاری ها در بخش هایی از جمله فرهنگی، هشدارهای نظامی و انتظامی و خدماتی از قبیل تأمین امنیت عمومی و فردی، راهنمایی و رانندگی و گذرنامه انجام شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: فرمانده نیروی انتظامی خوزستان همواره بر تعامل خوب با رسانه ها تأکید داشته است. اگر امنیت خوب و مطلوبی در خوزستان وجود دارد بخش مهمی از آن را مدیون اصحاب رسانه می دانیم.

موسوی بیان کرد: در همین راستا ۱۵ پرونده را اصحاب رسانه با تلاش نیروی انتظامی به صلح و سازش منجر کرده و همچنین به پرونده های اختلاف اصحاب رسانه با شرکت ها و سازمان های دیگر نیز ورود پیدا کرده و قبل از تبدیل آنها به پرونده قضایی، صلح و سازش محقق شد.

وی در پایان عنوان کرد: نشست خبری امروز با جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان نیز پیرامون مسئله استقبال از ماه مبارک رمضان و مواد مخدر برگزار شده است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.