شهرکرد؛ با حضور وزیر بهداشت و به صورت ویدئوکنفرانس:

افتتاح آزمایشگاه مرکزی و کلینیک بیماران خاص لردگان

آزمایشگاه مرکزی و کلینیک بیماران خاص بیمارستان شهدای لردگان، به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ آزمایشگاه مرکزی و کلینیک بیماران خاص بیمارستان شهدای لردگان، به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئولین استانی و محلی، از شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

آزمایشگاه مرکزی لردگان در زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع در دو طبقه و با اعتبار بیش از یک میلیارد و 800 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

کلینیک بیماران خاص بیمارستان شهدای لردگان هم در زمینی به مساحت یک هزار و ۱۰۰ متر مربع و با اعتبار 9 میلیارد و 900 میلیون ریال راه اندازی گردید.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به منظور بررسی و بازدید از طرح ها و پروژه های حوزه سلامت و بهداشت و درمان، به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است.

لردگان، با بیش از 190 هزار نفر جمعیت، از شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر لردگان) در فاصله 160 کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
کلینیک بیماران خاص مربوطه به بیمارستان امام رضا ع اردل بود