شهرکرد؛

بازدید وزير بهداشت از عمليات احداث فاز دوم بيمارستان آيت الله كاشانی شهركرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از روند اجرای عمليات احداث فاز دوم بيمارستان آيت الله كاشانی شهركرد بازديد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ابتدای سفر به استان چهارمحال و بختياری، ضمن بازدید از روند اجرای عمليات احداث فاز دوم بيمارستان آيت الله كاشانی شهركرد، از نزديک در جريان جزئيات اين پروژه قرار گرفت.   
 
رئيس مركز آموزشی ‌درمانی آيت الله كاشانی شهرکرد در حاشيه اين بازديد گفت: فاز دوم این بيمارستان با زیر بنای ۷ هزار و ۲۲۲ متر مربع،  از مرداد ماه سال گذشته و با صرف ۴۷ هزار و ۸۸۰ ميليون ريال از محل اعتبارات ماده ۳۷ و ۱۸۰ در حال احداث است.

محسن درخشان افزود: اعتبار مورد نياز جهت اتمام اين پروژه ۹۰ هزار و ۱۹۷ ميليون ريال است که بهره برداری از اين پروژه، بخشی از كمبود فضای فيزيكی مراكز درمانی استان را برطرف می کند.

وی اظهار داشت: اين بيمارستان با ۳۴۰ تخت فعال، ۲۰ بخش و بيش از ۹۵۰ پرسنل، در حال خدمات رسانی به مردم استان چهارمحال و بختياری است.

گفتنی است: دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به منظور بررسی و بازدید از طرح ها و پروژه های حوزه سلامت و بهداشت و درمان، به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است.

انتهای پیام/ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.