شهرکرد؛ وزیر بهداشت:

وجود 110 هزار نیروی قراردادی از چالش های وزارت بهداشت است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وجود 110 هزار نیروی قراردادی را از چالش های این وزارتخانه بیان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی در سفر به استان چهارمحال و بختیاری و در آیین بهره برداری از چند طرح بهداشتی و درمانی در شهرکرد افزود: تغییر وضعیت استخدامی نیروهای قراردادی، از دغدغه های مهم وزارت بهداشت است.

وی اضافه کرد: امسال هنوز مجوزی برای تغییر وضعیت نیروهای قراردادی به این وزارتخانه داده نشده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وضعیت منابع انسانی و پزشکان متخصص چهارمحال و بختیاری را هم خوب ارزیابی کرد و گفت: با وجود برخورداری از پزشکان و متخصصان خوب در این استان، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به شهروندان به دلیل محدودیت مراکز درمانی در حد مطلوبی نیست.

قاضی زاده هاشمی، محدودیت فضاهای درمانی را از مشکلات استان چهارمحال وبختیاری در حوزه سلامت دانست و ادامه داد: در صورت تأمین کامل اعتبارات وزارت بهداشت و درمان در سال جاری، بهبود قابل توجهی در بهره برداری از طرح ها و ارائه خدمات به شهروندان این استان حاصل می شود.

وی همچنین در بازدید از طرح های در دست اجرای دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری، بر شتاب بخشی به اجرای این طرح ها بویژه کلینیک تخصصی بیماران خاص، طرح توسعه بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد و ساختمان اورژانس این بیمارستان تا پایان امسال تأکید کرد.

گفتنی است: دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به منظور بررسی و بازدید از طرح ها و پروژه های حوزه سلامت و بهداشت و درمان، به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار